Erg hoge baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik had vandaag controle.

Ik ben nu 26,4 weken en mijn baarmoeder kwam erg hoog echt al tot aan mijn ribben.

Het komt niet door groot kindje of veel vruchtwater maar hij begint pas stukje boven mijn schaambot dus in verhouding is het normaal.

Maar ik heb dus ook al erge last van benauwdheid en echt weinig ruimte bovenin zeg maar.

Maar hoe nu verder on mijn zwangerschap zo komt mijn baarmoeder toch veel te hoog uit in vergelijking dan normaal heeft iemand hier ervaring mee

2. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Lijkt mij dat je buik/baarmoeder nu enkel nog naar voren en onder toe kan groeien. Bovenaan zit je middenrif, dus dat houdt je baarmoeder wel weg bij je longen.
    Heeft de VK je daar geen uitleg over gegeven of was je te overdonderd om daarnaar te vragen?

3. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ja ik was beetje overdonderd dus vergat het echt te vragen beetje dom dan sta je buiten en komen de vragen

4. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bij mij zit beeb ook zo hoog, en dus mijn bm ook. Op een gegeven moment gaat je buik naar voren toe groeien, maar billen in je maag/ribben blijven. Als het kindje wat indaalt in je bekken, krijg je weer wat ruimte. Hopelijk zakt ze snel dus ;)

Deel Deze Pagina