ik zal nooit een representatieve baan krijgen en dan maar lange mouwen.. tegenwoordig leven we in 2012 en zijn er steeds meer bedrijven die niet zo moeilijk meer doen. Vroeger mocht ik geen piercing in toen ik werkte bij de supermarkt en nu zie je alleen maar. tot nu ga ik alleen mijn onderarm doen en misschien ooit door naar mijn bovenarm
Mooi dat je er zo blij mee bent, maar als ik zoiets zie, moet ik altijd aan mn oma denken. Ik vraag me dan ook af hoe zo'n tattoo er uit zal zien als je mn oma's leeftijd zult bereiken Nu vind ik dat een gekke gedachte, een vrouw van bijna 100 met zo'n grote opzichtige tattoo, maar over 70 jaar zullen er allemaal bijna 100 jarigen zijn met zulke drukke armen Al dan niet met bloemetjesjurken
o ja dat kan natuurlijk. Maar ik weet nog genoeg banen waarbij het echt niet mag hoor... vind het zelf ook krom maar ja... fijn dat je er blij mee bent!
Als 'ie dan maar niet te sterk verkleurd is, anders mag je dan alleen bloemetjes jurken die erg verwassen zijn dragen Ben je nooit bang dat je spijt van je tattoo zou krijgen? Zelf heb ik niets maar dan ook niets met tattoo's en dat vraag ik me altijd af. Want je huid veranderd natuurlijk ook als je ouder wordt. Manlief heeft een tattoo op zn schouder/bovenarm (een relatief kleine) en hij zegt dat dat hem niets zal uitmaken en dat hij er geen spijt van zal krijgen, maar ik vind het zo definitief..
Tegen je 80 bent, zie je er sowieso al niet echt geweldig meer uit. Dan maakt die tattoo echt niks meer uit hoor! En als je echt spijt krijgt, kan je sparen om ze weg te laten halen . Ik denk niet dat ik spijt ga krijgen. Mijn tattoo symboliseert een bepaalde periode in mijn leven en als ze ooit lelijk wordt dan nog blijft die symboliek.
Ik denk dat dit mijn antwoord wel kan zijn. Aan de ene kant wil ik het heel graag, vind het ook heel mooi. Maar aan de andere kant denk ik dat het bij mij niet past en durf ik niet zo goed.
mooi! ik wil ook graag de naam van me zoontje tatooeren, maar mag niet op me arm omdat ik in de horeca werk. Maar miss boven me sleutelbeen ...
Kersenbloesem (edit) ik zag dat iemand anders dat ook al zei. Ik heb zelf een grote tattoo op mijn schouder met mijn sterrenbeeld, een vlinder en kersenbloesem. Uiteindelijk wil ik hem doortrekken naar mijn onderrug en er nog 2 vlinders bij laten plaatsen.
Mijn eerlijke mening...ik vind het echt verschrikkelijk... Maar gelukkig hoef ik er niet mee te lopen Piercings heb ik zelf ook gehad, een navel en een tongpiercing (inmiddels er allebei uit), dus het is echt niet dat ik heel 'burgelijk' ben ofzo, maar nee...een tattoo (en dan helemaal zo'n grote) is niet echt mijn ding!