Kan je klaargemaakte pasta met de saus er al door heen invriezen? Er zit ook kip en brocolie door heen
van de week ingevroren spaghetti en saus opgewarmd en opgegeten en smaakte prima! zat ook wat broccoli doorheen.
Als je van slappe en kleffe pasta houdt kan dat Ik vind het meestal niet lekker Ik vries alleen saus in en maak altijd weer nieuwe pasta
Het koken van nieuwe pasta kist nauwelijks meer moeite dan het opwarmen van bevroren pasta. Om die reden nemen wij de moeite niet. (zonde van de vriezer ruimte als het ook gewoon in de voorraadkast kan liggen.) Maar het kan wel.
Dit kan best hoor. Ik maak van pasta gerechten altijd wat extra. Dit vries in dan in zodat mijn man altijd wat heeft als ik rond etenstijd niet thuis ben. Door zijn lange werkdagen heeft hij geen energie en tijd om nog wat klaar te moeten maken.
ik ga zelfs morgen pasta saus maken speciaal om in te vriezen... begin volgende week weer met werken en dan is dat wel zo gemakkelijk. Kook er dan verse pasta bij (bv tortellini) en bak de saus op.