Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik hou bv van filosoferen. Met vrienden kunnen we 's avonds tijdens een drankje en wat hapjes behoorlijk discussieren over dingen, erg gezellig altijd. Zo hadden we het laatst over ufo's en waar ze vandaan komen en over of ze wel of niet altijd aanwezig zijn geweest. Denk aan bv de muurschilderingen in de prehistorische tijd over vliegende schotels of de theorie over de piramides waarbij de egyptenaren hulp zouden hebben gekregen van buitenaardse wezens en dat soort dingen. Nu heb ik altijd geloofd dat er best leven op andere planeten is, leven dat veel intelligenter is dan de mensheid, waarom niet? Maar nu hoorde ik dus laatst een theorie van iemand waarbij ik dacht: hey zo heb ik het nooit bekeken en joh, misschien zit daar wel wat in. Hij zei nl dat het volgens hem best mogelijk was dat ufo's tijdmachines zijn. Machines waarin tijdreizigers inzitten vanuit onze eigen verre toekomst. Het is nl bewezen, door Einstein meen ik, dat tijdreizen in theorie mogelijk is. In de praktijk is dit, tot nu toe, nog niet gerealiseerd. Heeft te maken met snelheid van licht een weet ik veel wat. Maar stel dat ze in de verre toekomst idd het tijdreizen in de praktijk hebben kunnen weten te brengen..dan vind ik het nog zo'n gek idee niet dat het wellicht bezoekers zijn van onze eigen soort. Hoe denk jij er over? Hou je ook van filosoferen of zeg je, ik houd me niet bezig met zulke nuttoloze dingen? Geloof je überhaupt in UFO's of zeg je, jee wat een onzin? Ben eigenlijk wel benieuwd!
Weet niet of ik geloof in UFO's..geloof wel dat er ergens in 't heelal een ander leven is door andere wezens..want leven op maar 1 planeet van de god-weet-hoeveel kan natuurlijk niet..toch?
nee ufo's zegt me niet zoveel. Soms denk ik weleens als er niks zou zijn geweest dan was er dus niks en hadden wij geen weet. Waarom bestaan we? We leven ons leven maar wat voor nut heeft het? Als ik nou eens niet zo leven? Wat voor belang heeft het dat ik hier nu ben. Misschien is het wel om naar een hogere macht te gaan. Maar als ik daar dan ben wat heeft dat dan nou weet voor nut. Doe ik mijn ding daar en dan? Erg vaag allemaal in mijn hoofd
Ik houd heel erg van filosoferen. Ik doe niet anders, de hele dag. Zelfs met mezelf, ha ha Maar.... Volgens mij is er juist bewezen dat tijdreizen niet kan. Wel in de korte toekomst ( denk aan een paar minuten) maar langer niet. Ik zal dat eens opzoeken.
Deze keer iets teveel drankjes op? haha nee ik weet het niet met ufo's.. en tijdreizen geloof ik niet in, tijdreizigers in ufo's.. poeh, dat gaat mij iets te ver
Nou precies, zo denk ik er ook over. Waarom wij wel maar op een van al die miljoenen planeten niet? Is toch bijna onmogelijk?
Hahaha nee juist niet, zo'n gesprek over ufo's en tijdreizen is dan nog een van de normaalste, en dan ben ik zelfs nuchter aangezien ik niet drink..kan je nagaan..kan veeeeel erger
heb ooit wat gezien wat mijn petje der boven ging van af dien wist ik het zeker er is iets daar maar wat en of het aliens zijn om het zo even te zeggen dat weet ik niet maar wat ik heb gezien heb ik gemeld aan een bepaalde groep en ik was niet de enige iemand in Amsterdam had het ook gezien en ik woonde toen in prov Utrecht het was zo echt zooooo vreemd groets
p.s volgens mij is ook bewezen dat het niet kan tijdreizen maar het verbuigen dan de universum waardoor je van heelllll ver kan komen alla minuut . voorbeeld je hebt een pannenkoek, je heb links en recht van de pannenkoek maar klap je hem dubbel dan is links op rechts dus.
Kan ik mij best wel in vinden wat jij nu schrijft. Dat zijn ook wel dingen die mij bezig houden. Soms denk ik wel eens doe maar normaal er is zijn geen andere dimensies ed. Maar dan denk ik hoe kan het dan dat we dood gaan?Hoe kan het dan dat we hier zijn?Er moet gewoon meer zijn dan dat wij weten. En weet je eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten ...Laat mij maar als een struisvogel verder politieken
aha, mag ik meedoen met jullie borrelavondjes??? ik vind dat geweldig , maar heb geen mensen om me heen die daarin lekker meegaan. ik geloof dat er nog meer leven in het heelal is, misschien niet nu, of wel. misschien 10 miljoen jaar geleden wel en nu niet meer. maar er zijn 10 miljard planetenstelsels, waarbij elk stelsel uit meer dan 100 miljardplaneten bestaat, en dan zouden wij de enige slimmeriken zijn die leven? nee , dat geloof ik niet, er is heus wel leven elders in wat voor een vorm dan ook, maar of wij dat ooit zullen vinden? en of zij ons zullen vinden, dat weet ik niet. vind het altijd reuze interressant om dingen te lezen over bv roswell, dan denk ik wat is er daar echt gebeurd? het zou me heus niets verbazen als ze daar in amerika veel meer over dit soort dingen weten die wij echt niet weten. ik zal niet zeggen dat het zo is , maar mocht het ooit uitkomen dat ze al 30 jaar een ufo ofzo in een hangar hebben staan dan sta ik er niet raar van te kijken. maar ook dingen zoals de da vinci code vind ik leuk. De normaalste dingen van alle dag een keer op van een andere kant bekijken. o jee het wordt een enorm verhaal... persoonlijk geloof ik niet in een god, maar ik hoop wel dat er iets is na onze dood. of dat nu God, Allah is of hoe je het ook noemt, ik denk dat dat niet uitmaakt. wil wel even zeggen dat ik hiermee niemand wil kwetsen, ik respecteer ieders geloof!!! wel heb ik het idee dat we na onze dood bij alle antwoorden kunnen die we ons in het leven hebben afgevraagd, waar ik dat op baseer , geen idee, is gewoon een gevoel wat ik al van kleins af aan heb. groetjes joyce, enne 2012, ik ben stiekem toch wel blij als die 21-12-2012 voorbij is denk ik. niet mij nu voor gek verklaren he
Oh gossie ja zo denk ik dus ook...Heb die akelige datum in mn kop...En zeg iedere keer tegen mezelf dat ik me niet aan moet stellen. Maar toch houd het me bezig met iets plannen
haha je komt maar gezellig langs, zo te lezen zou je er perfect tussen passen! Maar idd, die datum heb ik dus ook ergens in mn achterhoofd. Dat is een dag voor mijn verjaardag en zal ook wel erg opgelucht zijn wanneer die voorbij is hoor
Wij konden hier vroeger ook hele nachten over bomen, met een jointje erbij...dan kom je echt op de gekste ideeën Toen vriend en ik net samen waren (laaaang geleden) zagen we een documentaire over de pyramiden van Gizeh, en dat die corresponderen met het sterrenbeeld Orion. Hoe konden die Egyptenaren dat zo precies berekenen zonder satellieten, meetapparatuur en vergevorderde techniek? Vanaf toen waren we een tijdje helemaal 'into' buitenaards leven etc. Weet je wat interessante boeken zijn over dit onderwerp? De boeken van Erich von Däniken. Wel een beetje zware kost en niet alles is geloofwaardig, maar wel fascinerend!
mikki73, dat is een goeie tip van de boeken, zal eens kijken of ik er iets over kan vinden. moet zeggen dat ik niet alle complottheorieen geloof ofzo maar vind het wel reuze interessant om ze te lezen. o die pyramides, ook interessant, hoe konden de egyptenaren toendertijd alles al zo precies weten en hoe zijn die dingen in godsnaam gemaakt? aha ik voel een complotje aankomen misschien waren de egyptenaren en de maya's zelf wel bewoners van een andere planeet gekomen en komen ze ons op 2012 wel halen, whooeewhaa. sorry maak nu een grapje hoor. liefs joyce enne ts waar woon je, haha..
ja geweldig dit helemaaaaal mijn ding,ik kan hier ook uren over doorgaan met mijn man en zoon ook hahaha. en ja zoek maar eens in youtube Erich von Däniken,als je dit filmpje ziet geloof je wel in ufo's haaha
ps wij denken dat wij zelfs een soort proefje zijn (dus de mensheid) en dat we dan miljoenen jaren geleden hier gedumpt zijn op aarde door de aliens hahah hoe idioot kan je zijn hihih maar toch het zou kunnen of niet dames?
Of wat ik ook erg interessant vind is idd, hoe zijn die piramides toch in hemelsnaam gebouwd? Of weleens van de Nazca lijnen gehoord? Daar ooit ergens een docu van gezien en mn fantasie sloeg meteen op hol Dat is ergens in Zuid-Amerika, zijn grote figuren die alleen vanuit de lucht te zien zijn en het mooie is, die zijn gemaakt (en dat heb ik net even gegooled) tussen 200 en 600 na Chr! Hier een stukje vanaf google geplukt: De lijnen zijn tussen 200 voor en 600 na Chr. vervaardigd door de Nazca en Paraca indianen. Staande op het aardoppervlak, lijken de lijnen verdwenen, maar zodra eroverheen gevlogen wordt, is de omvang en schoonheid van de lijnen pas duidelijk te zien. Dit toont aan dat de Peruanen destijds over veel geometrische kennis beschikten. Sommigen menen dat hieruit de conclusie getrokken kan worden dat de Nazca konden vliegen of contact hadden met buitenaardse wezens. Anderen beweren dat de lijnen bedoeld zijn als religieuze uitingen: de verschillende figuren zouden een symbolisch pad naar de goden kunnen zijn; de Nazca sjamanen zouden door het gebruik van hallicunogene stoffen een spirituele vlucht kunnen maken. Definitief bewijs voor hoe en met welk doel de figuren gemaakt zijn is echter nooit gevonden. en hier wat afbeeldingen: nazca lijnen - Google zoeken
he cindy, ja het zou zomaar kunnen. waarom niet? heb toevallig net op de site van wereldgeheimen zitten kijken, echt ik word er helemaal bang van. die site gaat over paranormale dingen, het heelal, mysteries, archeologie etc. wel 3 verschillende manieren gezien over hoe we er toch aan gaan in 2012. zonnestorm, overname van aliens, ijstijd, draaien van de polen, echt niets voor mij want ik vind het allemaal eng. mocht er iets gaan gebeuren in 2012 dan wil ik het liever niet weten eigenlijk. laat het dan maar plotsklaps in een keer gebeuren dan hoeven we er vantevoren geen verdriet over te hebben en angst. bah ik had het niet moeten lezen want niemand die me hier gerust over kan stellen, stom he.. ach ja, weer ff met de beide beentjes op de grond komen. weet iemand nog een leuk mysterietje of theorietje? joyce