Vorig jaar oktober een miskraam bij ruim 7 weken. In juni een miskraam bij 15,5 weken. Nu een (vroegtijdige) miskraam bij 4,4 weken. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Vruchtbaar ben ik wel, maar hoe komt het nou dat ik het kindje niet bij mij kan houden?! Weer een grote teleurstelling!
jeetje meis wat een vreselijk nieuws. Hopelijk komen jullie er snel achter waarom je jullie kindjes niet ""vast""kan houden. Heel veel sterkte in elk geval. Liefs Mariska
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben opgelucht dat het nu gebeurt en niet weer bij 15 weken! Dus dat scheelt... Voel wel dip, maar we gaan er weer vol goede moed tegen aan... Volgende week een afspraak gemaakt bij de HA, kan ikhet allemaal laten bezinken en dan wil ik gewoon doorverwezen worden... wat onderzoekjes ofzo?! Ik heb geen idee, maar ikwil er wel werk van maken, voor mijn eigen gevoel!
Ik zou er ook werk van gaan maken want het is al erg genoeg zo voor je. Meid heel veel sterkte en succes met de onderzoeken. Ik heb precies hetzelfde probleem namelijk als jou wordt wel redelijk zwanger tot nu toe maar het wil niet blijven zitten. xx joyce
Hi meis ik ken het gevoel! Bij ons lijkt het ook allemaal niet te vlotten. Vorig jaar mega vruchtbaar maar nu...laat het allemaal weer op zich wachten. Sterkte meis.
Dank jullie voor jullie reacties! Het gaat nu wel weer redelijk. Gister een flinke huilbui gehad, maar ik ben blij dat het nu vanzelf heeft los gelaten en niet zoals de vorige x dat het misging bij 15 weken!
hey hey ik heb ook eerst 3 miskramen gehad *23 weken *12 weken *6 weken en zoals je ziet heb ii nu een gezonde zoon! dus geef de moed niet op!
Wat rot voor je Lola! Op zo'n manier ben je nooit echt blij als je een positieve test hebt, omdat dat nog zo weinig zegt. Ik hoop dat je volgende zwangerschap goed gaat. Knuffel!
Lola, ik herken je teleurstelling meid. Het ene moment ben je nog blij met een positieve test in handen, het volgende moment is het al weer voorbij. Hier gaat het al een aantal keren precies zo. Vruchtbaar genoeg, maar het mag kennelijk steeds niet zo zijn. Heel veel sterkte.
hey meis, geef de moed niet op he. ik duim voor je dat de volgende zwangerschap goed gaat! Liefs Roshi