Weer een tntpost-klacht

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ja post NL is zeker niet alles. Ook al een hoop met ze meegemaakt. ook met GLS trouwens.

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Weet je wat ik me nu afvraag, zou je geen aangifte kunnen doen tegen TNT/postNL???

3. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook eens gehad. Boek besteld bij Bol en het kwam maar niet. Was ook al bij de buren geweest, maar niets... Bol gebeld, die zeiden bel TNT maar en mocht daar niets uitkomen bel ons dan maar weer. Zo gezegd zo gedaan, TNT zou het uitzoeken en terugbellen. Paar uur later werd ik terug gebeld dat de bezorger het [op datum] afgegeven had bij buren X. (ze noemde de achternaam erbij). Ik heb toen aangegeven dat wel heel raar te vinden omdat die buren altijd pakketjes voor me aannemen en ook altijd zodra ze zien dat we thuis zijn gekomen of de voordeur dicht horen gaan al aan de deur staan om het af te geven. Plus dat er natuurlijk geen briefje in de bus was gedaan waardoor ik het niet vertrouwde. Nou ik moest maar weer bij de buren gaan vragen of ze écht niet wat gekregen hadden. Ja daaaag, ga een beetje de relatie met mijn buren verpesten door hun indirect te beschuldigen van het achterover drukken van het pakketje.

Bol weer gebeld en het verhaal verteld. Ze boden aan het opnieuw te versturen, waar ik voor bedankt heb. Wat als het straks weer gejat zou worden? Factuur heb ik niet hoeven betalen.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

het mooie vd grap is je kan er weinig tegen beginnen

postNL beweert bij hoog en laag dat het afgeleverd is, want bij de track & trace code staat: zending afgeleverd

het zal dan een heel getouwtrek worden

zelfde als dat je een pakket opstuurt voor 6,75
    raakt het kwijt stellen ze geen onderzoek in, want dat had je het maar voor 8,05 aangetekend moeten laten verzenden praten ze dan ( dan is het verzekerd tot 500 euro)

en dan nog duurt het weken/maanden om een onderzoek in te stellen en moet je hopen dat je je centen terugkrijgt

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#25 mamv1, 3 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2012
    Nou idd!!

Maar het komt steeds vaker voor ;) Beetje jammer!!
    Krijg toch steeds meer het gevoel dat die gasten die in busjes rijden wel eens wat achterover drukken...

Hopelijk is je pakketje snel terecht!

6. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb zoiets laatst ook gehad.
    Track en trace zei afgeleverd bij buren, maar ik en mijn buren geen briefjes of pakketjes ontvangen.
    Na telefoontje met tnt konden ze me vertellen dat het bij de buren op een eel ander punt in de straat was afgeleverd. Na nog eens bij track en trace te kijken zag ik dat het huisnummer ook niet klopte. Wij wonen op nr 1xx en er stond xx. Geen wonder dat het verkeerd was gegaan. Of dat aan de tnt ligt of de verzender weet ik niet.
    Ik hoop voor jou dat je snel je pakje keijgt.

Ik heb 3 dagen geleden postzegels besteld via tnt. Zijn ook nog niet aangekomen :~

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou heb net even met de Otto gebeld.
    Maar de site van postnl tripte dus ze kon weinig voor me betekenen maar ze gaan het uitzoeken.
    Over de procedure kon ze me nog niets vertellen.

8. silvermist

silvermist Niet meer actief

afwachten dus! hopelijk komt het allemaal goed :)

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou hele toestand inmiddels.
    De bezorger stond net voor de deur en die heeft bij mijn buren aangebeld en de buurvrouw deed open.
    Hij vertelde dat ie 3 pakjes bezorgt heeft en waar dat derde pakje dan was gebleven.
    Ze zei dat die jongen van niets wist en dat er maar 1 of 2 pakjes bezorgt zijn maar de bezorger had in zijn"apparaatje staan dat het er toch echt 3 waren.
    En die jongen werd erbij georepen die het aan had genomen en die bleef maar zwijgen.
    De buurvrouw wilde ook niet zijn naam geven en begon te schreeuwen tegen de bezorger ... zucht ... Het is toch logisch dat hij erachteraan gaat of niet dan?
    De buurvrouw zei neem maar de naam van mijn vriend want die is volwassen.
    En nu word er aangifte gedaan en de politie komt zo langs, dat vond ze best.
    Sorry, maar als een familielid van mij dit aantoonbaar had geflikt had ik het zeker niet voor hem opgenomen. No way!!

Ik vind het wel een naar gevoel om ruzie met hun te hebben. Ik kan er ook niets aan doen, ik heb over hun niets gezegd tegen postnl en tnt, hun gaan gewoon de standaard procedure af.

Deel Deze Pagina