Deze maand begonnen met Duphaston 10mg om mijn lf te verlengen. Ben benieuwd wie dit of een vergelijkbaar middel gebruikt en of jullie veel last hebben van de bijwerkingen en zo ja welke of dat niet?
Ik gebruik utrogestan en daar heb ik wel bijwerkingen van. Sowieso alle zwangerschaps symptomen ( zere borsten , heel intens dromen, moe moe moe) maar ook flinke menstruaties er van. Gebruik het nu voor de vierde ronde ( tweede ronde zwanger maar miskraam) en merk duidelijk verschil met de intensiteit en vooral krampen als ik menstrueer.
Dat lijkt me best ff k dat die intensiteit en krampen zijn veranderd. En wat verdrietig te horen dat het in de tweede ronde toch niet zo mocht zijn. Hopelijk hoef je het niet al te lang meer te nemen. Mag ik vragen of je pillen hebt of die capsules om in te brengen? Zelf heb ik pillen en moet zeggen nu je het hebt over die dromen dat heb ik (net als die vermoeidheid) de laatste dagen ook. Volle borsten en duidelijk zichtbare aders had ik al sinds mijn ei en kort daarna ook moeite met bepaalde geuren. Vandaag heb ik bloed, wat oud bloed in mijn inlegkruisje en ook wat rozig met afvegen. Zit nu op cd 27 en zou pas vrijdag (14 dagen na ei) mogen testen om te zien of ik moet stoppen voor deze ronde met de pillen. En dan paar dagen daarna zou ik ongesteld moeten worden. Heb dus geen idee wat ik hier van moet denken. Herkenbaar voor iemand?
Ik heb 2,5 jaar geleden duphaston voor geschreven gekregen van de gyn. Toen wij voor een 2e gingen kreeg ik 2x een miskraam en tussendoor voelde Mn cyclus niet goed. Veel pijn rond Mn eisprong. Uiteindelijk in de 1e ronde zwanger geworden met duphaston. En verder geen last gehad van bijwerkingen.