Ik heb een hele leuke seventies box gebruikt bij mijn jongste. Ik ben weer zwanger en wil die box graag weer gebruiken. De vorige keer vond ik het wel onhandig dat de box geen verstelbare bodem heeft. Heeft iemand een tip de bodem toch te kunnen verhogen? (Boden is te slap om zomaar op schroeven of iets dergelijks te rusten)
Ja, wij hebben ook een box zonder verhoging (gekregen). Mijn man heeft 4 stevige poten gemaakt (dikke paaltjes) en een behoorlijk stevige plaat hout gekocht. Onderin heeft hij de pootjes geschroefd, niet te ver naar de zijkant zodat het niet door zou buigen, en toen hebben we een boxkleed over de plaat heen gelegd en met kleed en al in de box gezet. Het zat toen echt heel netjes vast tegen de spijlen van de box, en zo had ik toch een hoge box! Denk er alleen wel aan dat je hem niet té hoog maakt. Wij hadden hem 20 cm onder de rand ongeveer, en dat is dus al vrij snel niet meer zo handig. Ik vond het al eng worden toen ze op haar buik lag en met haar handen de bovenkant vast pakte. Toen moest de box dus al met 5 maanden naar beneden... Ietsje lager is wel handiger!
Onze tweelingbox kan ook alleen maar "half" of "laag". Maar ik wil graag een stapje daar tussenin....Drie lege kratjes bier met een laken er overheen werkt hier prima!! agnes
Goeie tips, bedankt! En voor degene die het vroeg: heb geen foto maar een seventies box ziet er niet heel anders uit hoor. Wel mooiere kleur hout (vind ik dan) en van die grote gekleurde ronde kralen als een soort van mini-telraam.