meid, je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk, doe er iets mee kies voor jezelf en als je er voor gaat kom je er heus wel, net wat er gezegd word, je kunt overal hulp vandaan halen. ook al is het in het begin even doorbijten, dit is veel beter dan nog 100 jaar op deze manier doodongelukkig leven met een schoonfamilie from hell
Ik wil je heel veel succes wensen. Deel van de situatie herken ik wel hoor. Hier ook een man die zijn moeder heilig vond. Ik vond mijn moeder ook erg belangrijk. Maar tegenwoordig kies ik meer voor mijn man. Wat dus weer een boze moeder oplevert. Maar ach, die trekt wel weer bij Dus durf sterk te staan en te vechten voor jullie samen als je van hem houdt. En dan hoop ik dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Hier zijn we uiteindelijk samen sterker geworden. Maar blijf wel voor jezelf opkomen. Hoe moeilijk het soms ook is. En denk vooral aan jezelf en blijf praten met elkaar.
Hallo meiden Ik ben nu zonder dat mijn man het weet opzoek naar een huisje. Volgende week komen mijn ouders thuis en zij zouden mij veder helpen. bedankt voor jullie advies allemaal. veder is het weer redelijk rustig gelukkig veel liefs