Balen dat bloed toch doorzet... Zo voor/rond NOD nog 50% kans dat het misgaat helaas, want er zat bij jou duidelijk wel wat. Test over paar dagen maar nog eens, mocht hij veel duidelijker zijn is het wellicht toch een goede zwangerschap.
Ken dat gevoel ook. Je kan een testje doen dan weet je zeker of je t nog bent of niet. Dan kan je t evt afsluiten. Ik doe t ook vaak. Bloed bijna niet tijdens mij ongi....en dan denk ik en denk ik.....dus dan een test og t zeker te weten en aftesluiten. Leef met je mee
Ja precies. Kruidvat werd al lichter. Net bij ah geweest. Twee cb plus gehaald. Met middagurine is dit het resultaat
Ja dat vind ik ook..Vergeleken met de laatste kv test. Ik wilde perse nog 1 keer testen voor mijn gevoel. Ik voel me wel een stuk vrolijker en beter. ook al weet ik dat de kans groot is dat ik nu een miskraam doormaak.. Ik heb nog 1 cb plus maar die bewaar ik voor als ik niet meer vloei.
Anders via de HA eens een echo aanvragen? dan kunnen ze in elk geval zien of er iets gaande is. Dan heb je nog geen zekerheid dat het goed gaat natuurlijk.
Ik vind het onwijs lastig om verschillende merken testen onderling te vergelijken. Ik zou als ik jou was toch proberen om het bij 1 merk te houden en daarmee te kijken of je een daling (of stijging) ziet.
Bij mijn eerste miskraam met 7 weken begon ik ook te bloeden en zei de assistente aan de telefoon al gelijk '' helaas, je lichaam stoot het vruchtje af als je bloed verlies.. ''
Lief dat jullie aan me denken...Ik vloei nog wel maar aanzienlijk minder..Ik heb geen rug en buikkrampen gehad wat ik wel bij mijn eerste miskraam heb gehad. Ik had nog een cb plus over die heb ik vanmorgen getest.. was zelfde als gister en vandaag wilde ik perse van kv test maar die was op. Toen heb ik etos test gekocht, ook 2 voor 5. Die uitslag was wel zelfde als vorige week vrijdag. Allebei heb ik echt met verdunde urine getest. Morgenochtend maar die andere etos test doen.. Ook al weet ik dat het geen zekerheid geeft dat de zwangerschap intact is.... Ik plaats morgenochtend de foto van de etos test met ochtendurine.
Hi meis, ik wil je het hoofd niet op hol brengen maar volgens mij ben je gewoon zwanger! ik hoop het zo voor je! Wat ga je nu doen? heb je al een afspraak bij de dokter? lfs, Dorri
Hoii.. Ik heb de verloskundige praktijk gebeld. Ze adviseerde twee weken na nod weer te testen. Als de test 19 september nog positief krijg ik een echo. Ik vind het ook erg spannend.. Ik heb geen testen meer. Ik hoop dat ik het een tijdje kan volhouden om niet te testen, het liefst tot 19 sept