Ik kom net tot de conclusie dat ik de verkeerde datum op de test heb geschreven.......het is vandaag de 7e.......en niet de 6e.......nu al in de bonen
Nou geen tuurtest hoor! Gefeliciteerd!!! Ben blij voor je, ik hoop dat het nu allemaal goed gaat!! Daar gaan we ook vanuit natuurlijk! Ik ben even 2 weken aan de pil geweest ivm een duikcursus op vakantie volgende week! Ik hoop dat het als bijkomend voordeel heeft dat mijn cyclus weer ff een oppepper krijgt! Geniet ervan! !
Hi, ik vroeg me al af hoe het met je ging.....hopelijk heeft de pil een gunstig effect. Leuk zeg, duikcursus! Alvast heel veel plezier. Ik hoop ook dat alles goed gaat.......we gaan maar van het positieve uit en we hopen maar dat dat "windei " eenmalig was.....haha! Morgen maar eerst weer eens testen...kijken of er verbetering in zit.....!
Haha ja spannend hoor! Maar het zal vast allemaal goed gaan Even lekker vakantie, mag ook wel! Genoeg vervelende dingen meegemaakt afgelopen jaar.. Even relaxen! Bedankt! Hoe was jou vakantie? Beetje leuke dingen gedaan??
Ja, vakantie was zeer geslaagd. We zijn heerlijk wezen zeilen met de boot van mijn schoonvader. We zijn op de Oostzee en langs de kust van Denemarken geweest. Daarna nog even de vakantie afgesloten op Vlieland. Heerlijk weer en prachtig zeilweer gehad de hele vakantie. Kon niet beter. Waar ga je heen op vakantie?
Oh lekker! Het was er ook goed weer voor inderdaad! En dan nu dit goede nieuws, kan niet beter :-D Wij gaan naar Rhodos. Daar komen we inmiddels alweer 3 jaar! Manlief wilt al jarennnnnn een duikcursus volgen, dus dan maar gelijk in de Middellandse zee ... Voor de rest even helemaal niets!