Okay, ik weet dat je eigenlijk niet hoort te kijken naar de streepjes... Maar heb dat natuurlijk toch wel gedaan Maar nu ik eenmaal een rijtje verzameld heb (met PCOS geen pijl te trekken op mijn cyclus, dus deze maand maar eens grof geschut ingezet), lijkt het wel of er twee soorten test-stripjes zijn: - lichtgele, die een soort pennenstreep laten zien - spierwitte, die een soort markeerstreep geven Herkent iemand dit? Cervix slijm wordt langzaam rekbaar, dus ei is wel in optocht als het goed is
Nee geen idee. Kwam er een smiley tevoorschijn? Denk dat je ei nog moet komen al kun je totaal niks opmaken uit de streepjes. Als de testen van cb opdrogen worden de strepen wel anders maar t zegt niks.
CB drogen inderdaad wel anders op als andere test. Van mijn zwangerschapstest (CB plus) staat er nu nog een hele donkere pennenstreep ipv een markeerstreep Maar verder heb ik nooit op de testjes gelet van de CB ovulatietesten.
Nou zoals jouw onderste test zo stonden bij mij op die test ook steeds de streepjes terwijl ik nog lang geen eisprong had en ook nog niet kon hebben, dus kijk er maar niet naar, houdt of de smiley aan of test met andere, ik heb nu die van de kruidvat, die roze van ik geloof 13 euro voor 7 stuks waarop je het streepje daadwerkelijk donkerder ziet worden en als daar de knaller op te zien dan test ik weer met die van CB om te zien of de smiley er is, dan ben ik ook wel benieuwd wat die streepjes aangeven hoor En waarom de ene geler is dan de ander, geen idee, wellicht door het opdrogen van de urine?
Nog geen smiley gezien.... En voor mijn gevoel moet mijn ei inderdaad ook nog komen... Gok zelf eigenlijk op morgen of overmorgen, vandaar dat smiley elk moment zou moeten komen?
Hey, dat is wel een slimme! Gewoon CB als controle aanhouden... Ben zelf namelijk niet zo'n fan van streepjes vergelijken, maar op deze manier moet dat prima gaan lukken! Thanks... Dom ook dat ik daar niet eerder aan gedacht heb