Vorige week woensdag had ik m'n eerste terugplaatsing van een 4 cellige cryo (dag 2). Vandaag kon ik me niet meer inhouden en heb ik een test gedaan. Hierop was een heeeeel licht 2e streepje te zien. Heeft de kruidvat test altijd een indrooglijntje? En is er dan nog een verschil in kleur, of heel/half streepje? Ik moet geduld hebben en over paar dagen weer testen, i know, maar ik ben gewoon benieuwd of een kruidvat test altijd een licht streepje geeft..
Foto maken heb ik geprobeerd, maar m'n fototoestel is zo onscherp dat ik zelfs 't dikkere standaard streepje er niet op krijg
Overigens. Ik keek eerst binnen een paar seconden, toen zag ik niks. Toen even wat andere dingen gedaan en toen zag ik er dus wel eentje, maar weet niet of dit echt binnen de 5 minuten was.. Kan er ook een streepje ontstaan na bijv. 10 minuten, die dan dus wel negatief is?
Thnx Ik zit ook echt te stressen hier, haha. Lijkt me ook niet echt al te goed.. Ga ik weer stressen dat ik niet mag stressen. Aaah Nouja, ik moet rustig afwachten. Laat 't hier nog wel weer ff weten
Aah. Net weer getest met een andere test, sensitest. Weer een 2e streepje, nu een beetje dikker en echt roze. Oeh, zo spannend!! Weer niet meteen, maar nu wel echt duidelijk te zien.. Anders had ik dat nooit, ook niet na bijv. 10 minuten alsnog een dikker streepje.
Whaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Wat heerlijk! Geniet van dit gevoel. Ik wens je een fantastische zwangerschap!!