Pijnlijke steken in mn onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanna, 18 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Ik had een vraagje heb vandaag piijnlijke steken in mn onderbuik, heel raar gevoel, het trekt naar mn rechterbovenbeen.
    Volgens de calculator heeft op 13-08 mn eisprong plaatsgevonden en op 18-08 zal de inesteling plaatsvinden (mits raakgeschoten) nu keek ik op de kalender en zag dus dat het vandaag de 18e is

zou het misschien??? wie kan me duidelijkheid geven

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben bang dat niemand je echt duidelijkheid kan geven meis....het blijft toch echt een kwestie van afwachten..plus dat de calculator alleen een indicatie is wanneer je eisprongen eventueel zou kunnen plaatsvinden.
    Maar ik ga alvast voor je duimen... :D

3. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Bedankt sandra daar was ik al bang voor maar ik ben er zo erg mee bezig wordt een beetje gek van mezelf soms maar ik wil zo graag maar goed dat hebben jullie allemaal

4. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Bedankt sandra daar was ik al bang voor maar ik ben er zo erg mee bezig wordt een beetje gek van mezelf soms maar ik wil zo graag maar goed dat hebben jullie allemaal

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja meis, daar hebben we inderdaad allemaal last van... ;)
    Maar het nadeel is dat als je je er teveel op fixeerd, dat ook niet echt bevordelijk is om zwanger te worden...

Als je nagaat dat er normaal een jaar voorstaat om zwanger te raken...
    In de eerste maanden gelijk zwanger raken is een uitzondering hoor... ;)
    En dan heb je geloof ik ook nog maar 25% kans elke maand...
    Dus probeer wat meer afstand te nemen en laat moeder Natuur haar gang maar gaan... ;)

6. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    tis elke maand bij mij, ben ik zwanger als ik steken voel in mn onderbuik. Helaas drie dagen later wordt ik altijd ongi. Maa rhopen voor jou dat dit niet zo is...

7. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    maar het is nog te vroeg voor mij om ongi te worden. Ik heb een regelmatige cyclus, 28-29 dagen dus het duurt nog 7 dagen voordat ik ongi moet worden .
    Ach ik haal het gewoon uit mn hoofd anders maak ik mezelf gek

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde vandaag.
    Heb al de hele dag steekjes (op het pijlijke af)... weet ook niet wat ik moet denken. :(
    We hopen maar op het beste!!! :D

9. Niet meer actief

HoiSanna, het zou kunnen maar ook niet kunnen. Luister maar naar mama Sandra geintje hahah. Nee even serieus. Niet teveel op fixeren dan lukt het juist niet zet die knop om en als je me niet geloofd kijk maar naar mij ik ben het levende bewijs!!!!!wa tSandra zei laat moeder natuur zijn of haar gang gaan en dan komt het vanzelf wel goed.
    groeten van jennie72

10. sanna

sanna Actief lid

19 jun 2006
    165
    0
    0
    financieel medewerker
    ZUID HOLLAND
    Bedankt voor de reacties, jenny je hebt helemaal gelijk ik ga het uit mn hoofd halen want zo wordt een mens gek. Bij elk pijntje denk ik zal het.... ik ga proberen het een beetje van me af te zetten

Deel Deze Pagina