Ik wordt nu echt niet goed. Donderdag had ik met Mat Care getest en daar stond en een super vaag streepje op, m'n vriend zag 'm zelfs niet. Ging toen ook wel twijfelen of ik 'm niet wilde zien. Maar voor m'n gevoel ben ik echt zwanger, weet ook hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ben ook nog niet eerder overtijd geweest. Nu vanmorgen vroeg al een CB digitaal test gedaan en.. NIET ZWANGER... kwam tevoorschijn. Ik haal de strip eruit, staat daar naast de controle streep toch een vaag blauw streepje (duidelijker dan van de week met Mat Care). Vriend zag 'm nu ook zitten. Tja wat moet ik hier mee! Heeft iemand dit ook gehad en uiteindelijk toch een duidelijk pos. test. Kan je zo laat na NOD nog positief testen. Wie heeft raad? Heb de foto in m'n album gedaan van strip van vanmorgen, maar op de foto zie je het streepje minder goed.
Ja, ik kan hm wel zien, hoor. Een vaag streepje zou ook betekenen dat je zwanger zou zijn. Mag ik vragen hoeveel dagen je overtijd bent? Want het kan ook zo zijn dat je lichaam nu nog niet veel HCG-hormoon heeft omdat er erg snel getest is. Soms duurt het wat langer voordat je een positieve test krijgt.
O, ik zie nu dat je 5 dagen overtijd bent.... Wacht gewoon nog even 4 dagen ofzo en als je dan nog niet ongesteld bent geworden, doe dan nog maar een test. Dan heb je meer zekerheid.
Ja Renate het is niet te geloven maar na het plaatsen van dit berichtje wil ik gaan douchen.... en ongi.... ben helemaal van slag en super verdrietig. Dacht toch ook echt wat te zien. Helaas op dit moment voel ik me echt zo teleurgesteld.
muisje81, misschien zie je het niet goed, maar stond echt een heel vaag streepje. Het doet er nu toch niet meer toe. Moet door naar de volgende ronde.