Ik vind vooral die van kv toch echt behoorlijk duidelijk! Kan het niet zijn dat je nog een paar dagen voor je nod zit?
Misschien 1 dag voor NOD.. Maar had al uitgerekende datum uitgerekend en die kwam op bevruchting 19e en dat is ook net de dag geweest dat we seks hebben gehad. Mijn testen waren overigens altijd aardig licht in het begin. Maar had nu gewoon geen positieve test verwacht!
Jep ik zie m ook! Duidelijk hoor.... hopelijk lopen ze mooi op... over een paar dagen nog eens testen
Ik zie m vooral op de foto van de kruidvat test na 5 min. Heb je een regelmatige cyclus? Ik denk dat je minder ver bent dan jezelf denkt ook omdat je het via een app hebt betekent. Terwijl deze nooit kan zeggen wanneer je bent bevrucht
Ooh ik zie hem ook, en op je kruidvattest helemaal. We zitten in hetzelfde schuitje, ik heb gisteren gestest en was super vaag, hopelijk heb ik morgen net zo'n test als jij. ik zal voor je duimen meid dat hij morgen donkerder is.
Thnx!! Wou maandag pas weer testen maar gelukkig heeft de man vandaag nieuwe action testen mee genomen, dus gooi ik er lekker morgen al een tegenaan. Kan ik mijn kruidvat test nog bewaren voor iets later... Just to be shuren. Ik hoop ook voor jou dat je testen mooi oplopen ♡
Dan zal waarschijnlijk je ei iets later dan de 19e (20e of 21e misschien) zijn geweest en je inderdaad iets verder voor je NOD zitten dan je denkt! Maar wat maakt het eigenlijk uit! Je bent hartstikke zwanger, gefeliciteerd meid! Hoop op een goede oploop voor je