Weer een verdikte nekplooi!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kussentje, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @Kussentje: weer iets wat je kunt uitsluiten, meid! Ik ben hartstikke blij voor jullie. Jullie zijn er inderdaad nog niet, maar dit is toch weer super nieuws hoor!!!

2. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Romy, ja, we krijgen de 20 weken echo in het ziekenhuis. We hebben 'm de 22e, dus maar een paar dagen voor jullie. Eerst de 15e, maar hij is door het ziekenhuis verzet. Heb nog gevraagd of een echo tussendoor nog zin had maar dat raadde ze af. Je kunt het nu net niet goed zien inwendig en uitwendig.

Sjeeses, wat is die collega van jou.... naief ja. Wel hoog van de toren blazen maar puntje bij paaltje heeft 'ie zich er niet eens in verdiept. Of misschien is lui een beter woord. Terwijl hij jou verhaal ook kent, neem ik aan (of is hij nieuw?). En bij 'dit soort' mensen is meestal ook helemaal niks aan de hand. Niet dat ik hem dat gun hoor, want zoiets wens je je ergste vijand nog niet eens toe, maar soms is het wel een beetje wrang. En dat je emotioneel word, dat mag inderdaad zoals Muurtje zegt. Doe je je meisje ook eer mee aan.

@Muur, voel je je nog steeds zo goed? Houden zo! X

@Suzanne: Thanx!!!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi! Ik voel mij best goed. Vandaag iets te veel schoongemaakt... beetje last van onderbuik en zenuwachtig voor a.s. woensdag.
    Ga nu filmpie kijken met manlief. Tot snel!

4. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muur, hou je taai he!
    Ik ga morgenavond een kaarsje voor jullie branden (kan helaas niet woensdag, want dan moet ik werken)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kussentje! Dank je wel! Zowel mijn man als ik vinden het nu echt wel eng spannend worden. *zucht*
    Woensdag blijk ik geen lessen te hoeven geven. Gelukkig... Dus ik blijf thuis om daar achter de comp te werken... dan hoef ik ook niet te heen en weren, hoe de uitslag ook zal zijn.
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Ik ga zelf ook een paar kaarsjes aansteken!
    Liefs! Muurtje

6. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muur het is ook gigantisch spannend! Een ding is zeker, je bent woensdagavond in ieder geval van die onzekerheid af.
    Ik denk aan je! Xx

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier ook eentje die aan jullie denkt Muur...
    Ik ga ook zeker een kaarsje aansteken.

8. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Kussentje, hoera hoera hoera!! Ik ben helemaal blij voor jullie.... weet je, het kan zijn dat een kindje met een verdikte nekplooi last heeft van iets anders.... eigenwijsheid en verder niets..... Jullie laten schrikken, maar gewoon lekker gezond zijn, dat kan ook, ik geloof daar in! :)

Muurtje, spannend, ik zal voor je duimen..

Mijn bloeden is gestopt, moet zo naar de vk, even controle.. ik kom nog terug om uitgebreider te schrijven, ben weer eens te laat :D

9. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Djoels, goed dat je bloeden gestopt is, hoe was het bij de verloskundige? Het is toch wel goed gegaan... omdat je nog terug zou komen om te schrijven!

Ik begin zelf ook steeds meer te geloven dat het zoiets is (eigenwijsheid :)), of te hopen, ik weet niet.
    We krijgen vrijdag een echo gewoon bij de vk, en de 20 weken echo hebben de nu een week vroeger, de 15e. Spannend hoor.

Muur, duim duim! Als ik morgen thuis kom, kom ik gelijk even hier kijken of je (goed) nieuws hebt!!

Romy lieffie, gaat het goed?

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Djoels, en en? Hoe was het bij de vk?

@ Kussentje, thanks! Maar de telefoon is nog niet over gegaan... *zucht*.. Zodra ik iets weet plaats ik het hier.
    Knuffel!

11. Romy1979

Oww muur spannend zeg vandaag. Hopelijk ga je nu niet van die mensen krijgen die continu bellen om te vragen of je al iets gehoord hebt.
    Maar ik zei het vorige week ook tegen Kussentje: als de uitslag niet goed is hoor je het vaak veel eerder. Ik duim dat dit voor jullie ook opgaat. Ow enneh als het wachten te lang duurt, dan gewoon zelf bellen hoor.

@Kussentje: ja alles goed hier hoor. Ben nu weer een paar dagen thuis. Heb weer zo heftig overgegeven, dat ik even rustig aan moest doen. Krijg er ongelooflijke hoofdpijn van ook, dus ik zit weer ff in de spaarstand.
    Fijn dat je afspraak toch weer teruggezet is naar de 15e! Scheelt toch weer een week wachten.

12. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    @muurtje: geen nieuws is in dit geval goed nieuws, want anders hadden ze zelf al gebeld. Dat heeft de arts mij toen zelf verteld.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Romy en Suzanne! Echt? De doc heeft dat niet tegen mij gezegd. Maar ik ga er eigenlijk ook wel van uit... *duimer die duim*
    Vind het wel vervelend dat wachten. Zou prettiger zijn geweest als ze hadden gezegd we bellen tussen 8 en 12 of tussen 12 en 17 uur... zucht. Nu zit ik maar te wachten. Hoe dan ook blijft t spannend.
    Ben wel even op advies van een feb mama toch maar ff naar de kapper geweest. Was idd erg fijn om even verwend te worden. hihi. En nu zit ik dus hier. hihi

14. Romy1979

De uitslag van mijn vlokkentest toen zou een week duren, maar na 2 dagen werd ik al gebeld.
    Volgens mij gaat het sneller als het niet goed is omdat ze dan uitslagen ed al direct doorbellen aan de behandelend arts.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    We krijgen een gezonde dochter!!!
    :):):):):):):):):):):):):):)

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Gefeliciteerd :D

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Helemaal toppie, Muurtje!!!!! Ben heel blij voor jullie!

Leuk dat jullie het geslacht nu wel al hoorden.
    Geniet ervan!!

18. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Muur wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!
    Heb de hele dag aan je moeten denken.
    Ben heeeeeeeeeeeeeeel blij voor jullie. Geniet er lekker van!
    En een dochtertje, wat leuk! XXXXXXXXXXXXXXX

19. Romy1979

Wow..gefeliciteerd meid!! Ik ga je nu ook nog even op je eigen topic feliciteren.

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    muurtje wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!! ben extra voor jou ff komen kijken hier!

nu genieten van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina