Djoels, heb op het andere forum weleens wat gelezen over jullie situatie. Kom daar alleen niet zoveel meer sinds ik hier zit . Wanneer gaan jullie samenwonen? Woont je vriend nu ver? Kan hij wel vaal mee als jullie op controle ofzo moeten?
Yeah wat een feest! Kussentje is voor de 20 weken echo geweest! En alles zag er supergoed uit! Nu gaan genieten van die kleine spruit! (ik heb dan wel geen tekentalent, maar ik kan wel een beetje rijmen, haha) Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil ook een waterman, want ik vind jullie liehief! We hebben allemaal een beetje dezelfde smaak zeg, wilde dus ook een Bugaboo denim kopen, en we zitten nu te twijfelen tussen een bruine, een oranje (had ik zien staan bij een winkel en vond 'm in het echt supergaaf, op internet niet zo...) en.... een beige met gebr. witte kap. Maar ben dus ook bang dat die een beetje snel vies wordt. Nog even denken dus.
Nog even wat... Ben gisteren naar bevallings-voorlichtingsavond geweest in het ziekenhuis. Ik kan maar één ding zeggen: Aaaaaaaaaaaaaaaargh!
Bedoel je dan dat die avond geen bal aan was of bedoel je nu: help, dat gaat pijn doen? Vast het laatste, haha
Heb je wel eens een bevalling in het echt gezien? Je weet niet wat je meemaakt... Ik was erbij toen mijn zusje beviel van mn eerste nichtje. Is alweer 8 jaar terug, maar ik weet nog precies hoe het ging. Toen ze echt eruit kwam kon ik alleen maar denken: jee, hoe kan zoiets groots uit zoiets kleins komen. Maar ja, daarna...alleen maar emotie natuurlijk. Het is echt prachtig, de geboorte van een kind. Maarja, je moet het maar wel even doen. En wat ik wel weet van mijn zussen is dat je de pijn zo weer vergeten bent. Ik hou me ook maar vast aan die gedachte.
Als eerste even een enorme vreugdendans voor de 20 weken echo van Kussentje, wat fijn!! Gefeliciteerd! Laat los die grijze wolk, lift naar een roze.. Wat leuk al die watermannen hier, dat is toch wel bijzonder... 'Mijn situatie' hahaha moet zo lachen hoe je dat schrijft Kussentje! Mijn situatie is inderdaad een 'grappige'. Mijn vriend is 10 jaar jonger. Ik ben 36 als ik moeder word, hij 26 als hij vader wordt We hebben elkaar leren kennen en dat was lust op het eerste gezicht. Dat lees je goed, van liefde was er geen sprake. Wel lust, ongelofelijke lust, van die 'ik zie je in de bar, daarna in het bubbelbad met champagne in die hotelkamersuite lust' Poeeeh man, zo'n jonge god, met zo'n afgetraind lichaam... woeiiii . En na een lange stomende nacht gingen onze wegen weer uit elkaar... en dat duurde een tijdje. Daarna eens uit eten. Daarna eens naar de film, opeens werden het echte dates ipv alleen maar stomende dates... Afijn, nu ben ik zwanger van zijn kind, voelen we ons gelukkig, is de lust niet weggegaan, is er heel veel liefde bij gekomen en wonen we nog niet samen. Hij woont nog thuis :-O maar hij is op mij en op onze baby. Ik heb een eigen huis met heel veel plek (heb 4 kamers boven) Ik heb dat huis een paar jaar geleden gekocht en hij voelt zich er thuis en vindt het fijn. Hij komt dus bij mij wonen. Wij wonen 120 km uit elkaar. Hij is dus niet altijd bij me. Hij gaat wel mee naar de grote onderzoeken, maar niet naar alle bezoekjes aan ziekenhuis, verloskundige etc. Dat vind ik ook niet erg... even rustig aan hè, ik ben natuurlijk heel erg gewend om alles alleen te doen (ga ik weer met die smileys) Voor hem betekent het niet alleen een verandering van leven qua samenwonen met kind, maar ook van plek, hij verhuist naar een ander gedeelte van het land. Daarentegen blijft hij wel bij zijn huidige baan, die is namelijk precies tussen onze woonplaatsen in, wat heel erg goed uitkomt.... Hij is bereid naar mij te komen en een leven opnieuw te starten.. Alleen al daarom voel ik zoveel liefde voor hem. Ik kijk er naar uit om al die spannende dingen te gaan beleven, maar vind het ook angstig... we krijgen een gezin..... Dalijk wacht ik hem op als hij thuiskomt, met een baby en een schortje voor omdat ik sta te koken. Voordat ik zwanger was wachtte ik hem op in een sexy lingerie setje met een fles champagne... Ach...... iedere fase heeft zijn charme... We kennen elkaar al bijna 3 jaar dus het is geen bevlieging, dat scheelt... Nou ja, dat is dus het verhaal van Djoels en haar Jonge God en de JBG (de jonge baby god(in) ) Is het geen sprookje?
Romy heeft een bevalling in het echt gezien... AAAAGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FUCKERDEFUCK... jij bent stoer. Ik wil geen bevalling zien, nergens... Ik ben niet stoer!
Nee, nog nooit gezien, gelukkig... Op film maakte het al genoeg indruk, ik werd steeds kleiner in die stoel, en ik geloof alle vrouwen die om me heen zaten ook! Nee hoor, wel supergaaf dat je erbij hebt mogen zijn bij je zus! Ik zal me ook vasthouden aan de gedachte dat je de pijn zoweer vergeten bent (maar het moment dat dat hoofdje erdoor moet.... ) Nou doe ik net of ik van te voren niet wist dat ik ooit moest gaan bevallen . Mijn moeder zegt, het is er lachend ingegaan, en het gaat er huilend uit. (ja, ik huilen of die baby!)
Djoels dank je voor je vreugdedans! Zucht.... en wat een romantisch verhaal, kreeg gewoon kippies toen ik het las! Het is écht een sprookje (en ik dacht dat wij -qua relatie- al aardig in een sprookje zaten... helemaal als ik het vergelijk met relaties om ons heen). Ik ben zo benieuwd hoe het samenwonen en gelijk een kindje jullie gaat bevallen D). Als ik het zo lees kan het bijna niet anders dan superleuk worden! Wel blijven vertellen he!
ja de 20 weken echo vandaag. Ben niet nerveus, maar vind het wel spannend! Ik moet aan het einde van de dag, zal zsm reageren, maar mijn vriendje is hier nog even, dus mijn melding kan wat vertraging oplopen
Whahahahaaaaaaa, nou jullie relatie blijft spannend, ook tijdens de zwangerschap. Hier hang ik dus nu al bijna de hele zwangerschap elke dag boven de toiletpot en zakt de misselijkheid echt niet, dus je kunt je voorstellen hoe dat er hier aan toe gaat :x Een sprookje is het dus niet. Maar gelukkig doet mijn vriend daar niet moeilijk om
*even snel een bericht droppen voordat ik weer weg moet* Zojuist 20 weken echo gehad. Wat ze konden zien, zag er goed uit, alleen lag de baby zo dat onderrug niet in beeld te krijgen was.. dus daar moet ik voor terugkomen. Verder was het een ramp voor mij. Ze gingen uitgebreid naar de hartkamers, aorta, hersenen kijken in een soort bruin achtige kleur en ik kreeg Rondom 10 gevoelens en daar kan Djoels niet tegen..... ik viel bijna flauw, werd misselijk, en zweet liep met stralen van me af, heel erg. Waarschijnlijk in combinatie met wat spanning, was het een rare gewaarwording. We kregen een break, vriend was erg bezorgd, baby merkte er niets van Afijn... Wat ik zeg, alles was goed. Het ruggentje hebben we gezien tot aan de onderrug en dat zag er goed uit, maar ze kreeg de billetjes niet in beeld. Ze zag wel wat het was, maar dat willen wij niet weten natuurlijk dus nog steeds een verrassing.. Muur, hoe ging het bij jou?
Whahaha! Ik kom niet meer bij hier! Bevallingen zien en er bij zijn en heeel veel auwa en stoer of niet en smiley's er weer bij en een jonge god. Hemeltje lief! GEWELDIG! bijna een soop hier. hihi. Oh ja! allo? Hoe is het hier?!? Mag ik jullie trouwens even voorstellen? [FONT=Arial, Helvetica] Dit is onze kleine, stevige meid, 22 cm groot, lange armen en benen, 10 vingers en tenen, poezelig wipneusje, en het hartje klopt met 150 a 160 slagen per minuut. En op de echo zwaait ze even naar ons. [/FONT]
Nog meer goed nieuws te lezen!! Gelukkig, tot nu toe alleen maar goede 20 weken echo's. Gefeliciteerd meiden. Djoels, wel naar voor je dat je er niet lekker van werd. Voel je je nu wel weer beter dan? Zo te lezen hebben ze de belangrijkste punten gecheckt en met dat kontje van die kleine van jullie zit het ook vast wel goed! Muurtje wat een prachtige echo! Ze is goed in beeld zeg, ik hoop dat de mijne ook zo mooi wordt. Pfff, nog een week wachten...ik hoop dat de week voorbij vliegt
@ Romy! Ik ga ook voor jou duimen dat je een schitterende echo zult hebben met een pracht van een kind er op ! En helemaal gezond wel te verstaan! KNUFFEL!
Yesssss! Super dat het bij jullie allebei goed was! Klein brokje in de keel... Nu Romy nog, maar heb er alle vertrouwen in! Al vanaf het begin, maar dat weet je Muur, wat een mooie echo... echt een plaatje! (Ik ben nog niet aan het plaatsen van m'n echo toegekomen, heb het erg druk deze week, niet best voor de moeheid trouwens ) Djoels, ik weet wat je bedoeld, ik wordt soms ook onpasselijk van de beeldjes... ik bedoel, normaal zie je een mens ook niet van de binnenkant en nu moet het ineens doodnormaal zijn? Wende m'n blik dan ook af en toe even af... Volgens mij zijn wij wel de watjes van het stel (jouw groene smiley hier, ben aan het snel reageren dus heb 'm even niet bij de hand.). Slaap lekker meiden, maar dat zal nu vast wel lukken! (Romy jij kan ook alvast gaan dromen van de mooie echo die je gaat krijgen!)