Ik vergat helemaal te zeggen dat ik komende woensdag even moet terugkomen, dan kijken ze nog even naar de ruggenwervel en naar de billetjes, hopelijk is dan alles wel goed te zien... Maar het zag er voor nu allemaal heel goed uit. Klopt Kussentje, wij zijn watjes! Ik heb ook een foto van de baby, maar weet echt niet hoe ik die moet plaatsen hier zoals muurtje heeft gedaan.... Ik ga eens uitvogelen!
Oh! Djoels, wat heb je een mooie echo! Wow, echt goed zichtbaar. En op naar de andere helft van je kleintje! En idd ook een schattig wipneusje. hihi. Ik kreeg van een vriendin al te horen. Nog 30 cm erbij groeien en ik heb een mini-me. HIHI! Ik ga slapen! Truste! En ik duim voor ROOOOMMMMMYYYYY!!!
Djoels, dat had je wel verteld! Alleen ik denk dat wij allemaal niet zo bang zijn dat er met zijn of haar billetjes nog wat mis zal zijn . Maar snap wel dat ze alles moeten checken. Bij mij was bijv. al 2x vastgesteld dat het lipje dicht was, maar ze wilde het toch nog een keer zelf zien, ze checken gewoon alles. En een hele mooie foto ook! Die van mij heeft trouwens ook al zo'n wipneus, zou dat soms een 20 weken trekje zijn! Muur, mijn zusje zei ook al: Dan heeft het jouw neus! (ha, ha, ha, toevallig heb ik een hele mooie neus.)
Mijn vriendje is ervan overtuigd dat de baby op hem lijkt.. (??!!) dat kan je toch niet zien! Afijn, wij hebben hier al 3 schattige neusjes, dus ik vermoed maar zo dat het een 20 weken trekje is inderdaad. Jemig, ik had het al verteld, ik val nog in herhaling ook! Romy volgende week de echo, ook zo spannend! Waar ligt jullie placenta eigenlijk, voor of achter? Bij mij achter, schijnt dat je dan de baby heel goed kunt voelen... nou ik weet niet of ik daar altijd blij mee ga zijn, met die druktemakert Heb een heerlijk leuk en vol weekend voor de boeg, even niet schilderen en zo... Oja, komende week huppeldepup dwaze week bij Prenatal met o.a. volgend weekend 25% korting op aanschaf alle kinderwagens... en boxen... even als tip. Fijn weekend meiden!
Djoels, mijn placenta ligt achter (weet ik van de vlokkentest, ze kon er niet bepaald goed bij :x) en onderaan (dat weet ik van de 20 weken echo, was even bang dat ik een keizersnee zou moeten, maar nee, zó onderaan nou ook weer niet gelukkig ). Kan het kleintje dan ook al heel vaak voelen, echt leuk! Thanx voor de tip, had al zoiets vaag vernomen. Ga denk inderdaad volgende week de kinderwagen bestellen bij Prenatal. We hebben alvast de groene aanvullende set voor de Bugaboo besteld op babypark.nl. Ben gek op groen, komt denk door die smiley van je Djoels . En dan de bruine wagen? Of zal dat denken jullie een beetje boswachterachtig overkomen? Lijkt me zo leuk met een retro dekentje ofzo... Oww, m'n fantasie slaat op hol. We zijn trouwens vrijdag voor kinderdagverblijven wezen kijken. Voelde me ineens erg burgerlijk, maargoed, het hoort erbij. En het werd weleens tijd ook, maarja, we hadden wel iets anders aan ons hoofd. Gelukkig hebben we een heel erg leuke gevonden, waar we onze kleine waarschijnlijk naartoe gaan brengen voor 2 dagen. Weten jullie al hoe jullie het gaan doen?
Hallo! Hier ook een druk weekeind achter de rug. Val op de vreemdste plekken momenteel in slaap trouwens... Lag opeens bij mijn schoonouders op de bank te slapen. Hihi. Zaterdag een kinderwagen van Mutsy gekocht, via marktplaats. Super blij mee. 30,- eurie. Met nog vanalles er nog op en aan. Echt super. Soort van spijkerstof achtig kleurtje en stof. Ik ga 'm denk ik pimpen. Door er bloemen op te maken. hihi En vandaag is mijn nicht met haar man en 3 kids langs geweest. En ik geloof dat we echt niets meer hoeven te kopen. Een box + boxkleed,een maxicosi, een wiebelstoeltje, een draagdinges van Babybjorn, eh... een tummitub (beter dan die andere die we hadden gekregen bij de kinderkamer) een standaard voor de tummi en een echt super paars badje, een speciale hygienische luier emmer en een normale met een schattig paars kroontje er op. Eh... flesjes een speciaal matrasje, stel dat het zich omdraait... en ik weet niet wat al nog meer. Echt super veel! En ze wilde er niets voor hebben. WHA! Nu nog mijn ouder kinderstoel ophalen bij mijn pa en ma en ik geloof dat we compleet zijn op de hydrofille luiers, kruikjes, traphekjes en kleertjes... na. Mijnhemel! Wat een geluk met zo'n nicht! Knuf!!
GAAF Muur. Jullie huis zal wel lekker vol zijn nu! Over bloemen gesproken, ik had bij Ikea, bij de stofjes, een soort van gehaakte bloemen gezien, die je op kussens enzo kan doen als applicatie. Weet niet of je daar van houdt? In ieder geval, je showt het resultaat he?
OHHH!! leuke tip! Ik heb nu bloemetjes (groen en oranje) van vilt liggen... Maar daar twijfelde ik over. Ik ga eens kijken bij de ikea. Thanks! Huis vol? Mwaaa... heb er voor gezorgd dat mijn man en buurman vanaaf het oud spul buiten hebben gezet. Wat morgen vroeg opgehaald gaat worden. Maar de kinderkamer is idd helemaal vol gestapeld. hihi... Als ik daar op een andere muur wil gaan schilderen dan moet er een complete verbouwing plaats gaan vinden. hihi Zo maar nu ga ik wieberen. Ben gesloopt en morgen weer een lange dag. WHAAAA NEE! Geen lange dag. Mijn lessen gaan niet door! Die klassen hebben introductiedagen! WHA!!! COol ik ga uitslapen! Lekker joh! KNUFFF!!
Kussentje, moet zo lachen om je boswachter Bugaboo! (Jiehaaa die smiley blijft in het groen) Grappig dat je de aanvullende bekleding al hebt gekocht, was die in de aanbieding of zo? Ik ga volgende week de Bugaboo halen bij de Prenatal, samen met mijn vader en moeder. Ik krijg de complete Bugaboo cadeau van hen, zo ontzettend lief! Van mijn schoonouders mogen we een nieuwe box uitzoeken en ook dan krijg je bij Prenatal 25% korting op boxen, dus denk dat ik daar ook maar even gelijk ga kijken... Muurtje leuk dat je alles hebt gekregen van je nicht, zeker als jullie ook dezelfde smaak hebben, fijn toch! Ik heb ook een Maxi Cosi gekregen van een vriendin, zij heeft een nieuwe gekocht voor haar 2e en de 1e ziet er nog echt prachtig nieuw uit... Heel fijn. Ik krijg van haar nog een paar kleine dingetjes, maar verder ben ik heel eigenwijs, ik wil graag zelf kopen.... (heel verwend ik weet het, maar ja ik heb ook tot mijn 35ste kunnen sparen natuurlijk ) Ons kindje gaat straks ook 2 dagen naar de kinderopvang. En dan naar de opvang in een ander dorp dan waar ik woon. Eentje waar mijn ouders wonen en al mijn vriendinnen. Mocht ik dan eens te laat zijn, dan zijn mijn vader en moeder er met 5 minuten lopen Ik blijf 36 uur werken en mijn vriend ook. Wel allebei verdeeld over 4 dagen, dus hij is standaard 1 dag thuis en ik ook. Mijn ouders gaan 1 dagje oppassen. Wat mij betreft prima geregeld allemaal, maar de praktijk zal altijd vertellen of het haalbaar is of niet.... ik kan niet in de toekomst kijken. Afgelopen weekend veel feestjes gehad, erg leuk, maar ben heel erg verkouden aan het worden.. bah. Hopelijk zet het niet door... Ik ben druk op zoek naar knopjes voor mijn kledingkast en commode. Wil graag witte porseleinen knopjes, wist niet dat er zoveel waren... Woensdagmorgen nog even terug voor de echo om naar het ruggetje en het kontje te kijken van de baby en als dan alles goed is..... nou dan gaat Djoels van God los......... Dan rijd ik linea recta door naar de Kids Factory Fijne dag allemaal!
Hoi meiden, Hier ook iemand met een druk weekend achter de rug. Zaterdag hadden we buurtfeest, was keigezellig. Duurde de hele dag. Zondag hadden we mn neefje meegenomen naar de julianatoren. Ook superleuke dag gehad. Alleen gisterenavond de rekening gepresenteerd gekregen. Echt behoorlijke bandenpijn. Kan dan ook amper opstaan. Ach, ff nachtje slapen en het is weer over. Heb alweer een half uur gewandeld vandaag en dat gaat goed. Ik vind trouwens de groene voetenzak van bugaboo met dat aapje erop ook erg leuk. Zou dat leuk zijn in combinatie met spijkerstof? Moet maar ff keertje kijken, want vind die erg grappig. Djoels, jij dus ook verwend met een bugaboo? Heerlijk he? Je wordt gek als je die prijzen ziet. Eigenlijk is het niet normaal. Wij krijgen gelukkig ook een boel cadeau. En kleertjes hoef ik amper voor de 1e maanden te kopen. Kan een heleboel van mn zus krijgen. Het is amper gedragen, want ze groeiden er zo uit dus ik ben er weer blij mee. Ik werk nu trouwens halve dagen. Had gehoopt het hele dagen te kunnen blijven doen, maar na overleg met Arbo en mijn manager leek het ons allemaal beter naar halve dagen te gaan. Vanochtend weer zo heftig gespuugd, dat nu zelfs het ademhalen zeer doet. Vrijdag zal ik het bij de gyn gelijk aangeven. Hoe is het met jullie 'zwangerschapskwalen'? Nou meiden, ik gaat ff een uurtje op bed liggen. Moet nog wat slaap van het weekend inhalen.
Trouwens, die van ons gaat 3 dagen per week naar opvang. Mijn schoonouders en zus die dolgraag willen oppassen wonen te ver uit de buurt. Dus ik ben wel afhankelijk van kinderopvang. Ik ga dus naar een 24 urige werkweek toe. En ik hoop te regelen dat ik daarnaast 2 x per maand een zaterdag kan werken, zodat ik omgerekend op de 28 uur uitkom.
Djoels, die groene was inderdaad in de aanbieding, bij Babypark. Ik denk, we bestellen 'm snel want op de site van Bugaboo is geen groen. En ik wil groen. Alleen volgens mij krijg je nu als je de Bugaboo koopt altijd een extra fleece aanvullende bekleding erbij. Mocht dat zo zijn, dan wil ik een oranje. Dan heb ik een boswachter Bugaboo en een retro Bugaboo . Wij krijgen ook de Bugaboo van m'n ouders, echt heel fijn & heel erg lief inderdaad! En ook wij kijken gelijk even bij Prenatal voor een box, net zo handig.... Vraag me alleen af, of het voordelig is om die bij Prenatal te halen, zelfs met 20% korting. Ach... Ik heb trouwens óók porceleinen knopjes voor de commode. Allemaal verschillende. Commode is waar mijn vriend nog op heeft gelegen dus extra leuk. Maar ik ga zeker even foto's laten zien als het kamertje af is, duurt nog wel een tijdje hoor! Romy, echt beter hoor dat je halve dagen werkt nu. Je put jezelf anders helemaal uit! En als je baas er zo mee omgaat, is het helemaal lekker. Vind het zo rot voor je dat spugen Over mijn zwangerschapskwaaltjes mag ik helemaal niet klagen. Had veel migraine en spanningshoofdpijn, maar de spanning is wel een beetje weg, en daarmee ook gelukkig de ergste hoofdpijn. Alleen de moeheid is nog steeds niet weg, en daar baal ik wel van. Gisteren op het strand gezeten met een vriendin, en dan ben ik gewoon echt moe als ik thuiskom, dat is toch niet normaal. Maargoed niet ziek ofzo, dus nogmaals, mag niet klagen . En alles begint een beetje in de weg te zitten, haha, als je op de bank zit en je wil een glas pakken ofzo. Hebben jullie dat ook?
Dank je Romy! De kleine lag weer met de billen naar achteren, maar ze ging nu heel erg duwen op de baarmoeder in de hoop dat de baby ging bewegen / draaien en dat lukte. Alles kunnen zien nu en alles ziet er goed uit..Mijn vader was deze keer mee en hij vond het echt prachtig. Ik ben blij... Overmorgen mag jij Romy, zo spannend! Zwangerschapskwaaltjes, heb alleen last van die fuck hormonen en af en toe kots ik wat.. maar als ik op tijd eet, valt het allemaal wel mee. . . Heb nu ook behoorlijk wat energie weer, zo fijn. Op dit specifieke moment wat minder, wat ik ben echt enorm verkouden. Afgelopen 2 dagen gaan er pakken zakdoeken doorheen. Ik ruik niets, proef niets, mijn ogen zijn rood. Op tijd naar bed proberen te gaan en hopelijk is het gauw weg... Ik vind ze ook echt te leuk die porselijnen knopjes, moet alleen nog wel de meest geschikte vinden. Wat leuk die commode van vroeger. Mijn wieg van vroeger heb ik. Ouders hebben 'm helemaal geschilderd en nu is ie klaar... té schattig. Maar hij staat nog bij mijn ouders hoor, eerst hier eens wat meer klussen en zorgen dat het af is.. maar ja, tijd zat. Alleen mijn ouders vertrekken over 3 weken voor 2 maanden naar het buitenland (mijn zus woont daar) en ze wilden die wieg klaar hebben voordat ze vertrekken, snap ik ook wel weer..... Nou meiden, fijne dag!
Yes Djoels! We wisten wel dat de billies ook goed waren! Beterschap met je verkoudheid. Ik heb trouwens die knoppies besteld bij www.deurknoppen.biz, onder andere de bloem met strass steentje en vind ze echt heel erg leuk in het echt. Weet niet of het je smaak is.. Slaap lekker!
Zo meiden, mijn weekend is begonnen. En ik mag nu ook een 2tje in mn zwangerschapsduur toevoegen. Yes, eindelijk de 20 weken behaald! Aan de ene kant zie ik op tegen morgen, maar aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in. Heel tegenstrijdig. Ik hoop maar dat het net als bij jullie allemaal goed is. Zometeen ga ik maar is naar de kapper. Ben al vier maanden niet meer geweest. Had er geen energie meer voor. Het is echt heel erg nodig. Ik heb jammer genoeg de grijze haren van mijn vader geerfd. En die beginnen nu heel erg door te komen. Is bij mij al rond mijn 26ste begonnen. Jullie horen van mij hoe het is gegaan morgen...ik ben om half tien aan de buurt, hoef gelukkig niet de hele dag te wachten.
Romy, had ik ook, ertegenop kijken maar er ook naar uit kijken. Aan de ene kant een beetje bang voor een slechte uitslag, aan de andere kant, als het dan goed is, heb je een feestje, en kun je de rest van je zwangerschap lekker genieten! Ik duim voor je morgen! En heb er alle vertrouwen in. Enne, inderdaad: Joepie! Mijlpaal! (p.s. moet ook nodig naar de kapper )
Hoi! Wat is hier een hoop geschreven! Eh... beterschap! Wij hebben een hele oude Mutsy kinderwagen voor 30 euro op de kop weten te tikken met maxicosi erbij. Die weer doorverkocht voor 15 euro. Dus, wagen uiteindelijk 15 euro... Bizar he? Morgen 20 weken echo! Spannend. Maar ik duim voor je! En alles komt gewoon goed! KNUFFFF!!!