pfff spannend...over een uurtje gaan we weg... Ben al wakker en gedouched. Veel wakker geweest vandaag en ik ben nu echt misselijk. Dat is denk ik van de zenuwen. Wij gaan als alles goed is door naar Utrecht, dagje winkelen. Dus zal hier vanavond laten weten hoe het was.
sorry, beetje laat, want we zijn net thuis. Maar alles was goed!! En het wordt een jongetje. Ben helemaal gelukkig. Was ik ook geweest met een meisje, maar het wordt nu zo echt allemaal. Pfffff... we hebben gelijk kleertjes, een badje, een grote knuffel en een boxmobiel gekocht. Ow en een houten treintje met de letters die de naam vormen. Ik ga nu even mn banner aanpassen. En ik zal dit weekend nog proberen mn fotoos te scannen van de echo.
Nog een keer een "jippieeeeeeeeee" voor Romy! Lekker he lieverd dan hoeven we ons daar geen zorgen meer om te maken. Zouden we dan allemaal een gezond kindje krijgen in januari/ februari? Dat zou toch geweldig zijn.... Wij gaan vandaag de kinderwagen bestellen, heb er zin aan Vrijdag nog een box gekocht, ook bij Prenatal. Wilde er een boxkleed bij kopen maar vind ze zo dun... hebben jullie dar al eens naar gekeken? En was m'n smaak ook niet zo... ga maar eens verder kijken op internet ofzo. Fijne zondag meiden...
En welke wagen heb je besteld? Althans, welke kleur...want jullie gaan ook voor de bugaboo toch? Boxkleed hebben we nog niet gekocht, moeten we ook nog doen. Wij hebben trouwens de bopita box in het wit met een lade. Met letters erop. Gisteren een ontzettend stoer tuinbroekje (jeans) gekocht met een wit en blauw geruit bloesje eronder. Bij hennes. Echt zo stoer. Zag ook nog het berenpak, helaas maat 50 en de verwachting is dat die kleine van ons daar hoogstens een week inzit. Dat is zo met alle kinderen van mijn zussen, die worden niet onder de 4 kilo geboren, hahaha... Ik ga nu nog ff van de zondag genieten...en van de kleine in mijn buik. Ik krijg nu het gevoel dat ik de angsten los kan laten. En het nu ook echt leuk begin te vinden.
We hebben de Bugaboo volledig in het bruin canvas. En een extra set bekleding die we al hadden besteld, groen fleece. Vind het wel neutraal maar net ff wat gezelliger ofzo dan zwart of grijs. En wij hebben ook de bopita box wit, maar dan zonder lade, hahaha, we zullen es een keer niet hetzelfde kiezen... Ow, wat klinkt dat scheetig die kleertjes! Hoop dat je het berenpak nog wel ziet in een iets groter maatje... zou wel leuk zijn . Ja, vanaf nu wordt het echt leuk! Ik heb sinds de echo ook geen (althans, niet echt...) twijfels meer. We moeten trouwens dinsdag naar de gynaecoloog, voor een nagesprekje. Hadden we eigenlijk na de echo gehad maar toen was ze er niet. En donderdag echo en dan mogen de opa's en oma's mee! Gewoon bij de verloskundige.
Bruin is ook mooi hoor! En wat ik zo fijn vind aan de bugaboo is dat je straks in de zomer een speciale uv zomerkap kan kopen. Die is ook weer in allerlei kleurtjes te krijgen. Bruin en offwhite is dan ook een mooie combinatie. Mocht je willen afwisselen. Ik wil ook nog wel een ander kleurtje erbij, maar dan voor de zomer. Ik moet nog even kijken wat leuk staat bij jeans kleur. Maar nu eerst maar is richten op de gewone babyuitzet. Heb van mn zus een enorme stapel kleertjes gehad die haar zoontje ook heeft aangehad. Ziet er allemaal nog zo mooi uit. Wat betreft kleding heb ik niet veel meer nodig, behalve wat rompertjes en zachte pakjes in maatje 56. Ow en mutsjes ed... Moet nog wel beddengoed hebben en dan ben ik er al aardig. Nog wat hydrofieldoeken ed. Gelukkig heeft mijn zusje 3 kids, dus die zorgt ervoor dat ik vooral geen dingen ga kopen die niet nodig zijn. Ik gaat nu ff wat boodschappen doen, ben lekker vrij vandaag...
Hoera Hoera Hoera Romy! Ik was het weekend internetloos, dus ik heb net even ingelogd... meid wat heerlijk en jullie krijgen een zoon....... Zo fijn! Wat goed hè dat we het allemaal goed doen hier met de 20-weken echo's, maar we hebben allemaal ons portie ellende ook al gehad..... Ik heb ook de kinderwagen vrijdag gekocht... Zo'n gezellige grijze Kussentje hahaha moet zo lachen om jouw opmerking.. En ook de box, bopita wit met lade, zonder letters, toch net weer iets anders... er moeten nog wieltjes onder en dan kan de box door het hele huis heen rollen Verder nog niets gekocht, alleen maar aan het schilderen geweest aan de buitenkant. Heb van het weekend op het dak gezeten om de buitenkant te schilderen (ik heb een gedeelte hout skeletbouw en dat is heeeel veeeel houtwerk) Afijn.... het huis is geschilderd aan de buitenkant, zo fijn. De baby ga ik steeds meer voelen, heel gek vind ik dat eigenlijk, opeens zo'n gevoel in je buik en dan denk ik 'oja dat is de baby'. Ik vergeet gewoon af en toe nog steeds dat ik zwanger ben. (schaam)... Wat fijn dat het allemaal goed gaat met ons..... Kussentje weet jij nu al wat het wordt of niet?? Of heb ik daar overheen gelezen, ik weet nu alleen dat Romy een zoon krijgt, maar van Muurtje weet ik het ook niet.... of kreeg muurtje ook een dochter... owww wat erg, ik ben het kwijt. Vergeef mij!
Djoels dat je dat durft, op het dak zitten...pfff. Ik durf er al niet eens op als ik niet zwanger ben, laat staan nu... Muurtje krijgt een dochter, zie haar banner...Staat er al een tijdje onder hoor, haha... Ik vind ook dat we allemaal ons portie ellende wel gehad hebben. Ben blij dat we allemaal goede 20 weken echo's hadden zeg. Vinden jullie ook dat die 20 weken voorbij zijn gevlogen? Ik vind het echt keihard gaan. Over 4 maanden mag de kleine al komen!! Tjee...
ow ik wou mn fotoos inscannen, maar dat is nog niet gelukt. Vriendlief besloot gisteren om mn computer in een andere computer in te bouwen en toen deed ie niks meer... Vanavond zet ie alles weer terug Maar nu zit ik op de laptop en weet niet hoe ik dat moet aansluiten op de scanner.
Trouwens, ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho. Mijn vriend weet het niet...is een verrassing. We gaan 6 november een weekje op vakantie en voordat we wegrijden rijden we eerst even langs het echobureau
Romy, denk dat die off white ook mooi is bij de denim. Of als je fleece wil kijk even op de site van babypark. Daar zijn nog wat 'oude' kleurtjes in de aanbieding, hebben wij die groene ook vandaan. Oh Djoels, maar die grijze vind ik ook heel mooi hoor! . Zat nog te twijfelen zelfs over grijs met een bepaalde kleur kap (denk hier blauw of roze hahaha). Ik heb trouwens hier inderdaad niet verteld of wij een jongen of een meisje krijgen, i.v.m eventuele meelezers. Wij willen het in de omgeving niet vertellen, en mijn verhaal is best wel herkenbaar. Maar PB je wel ff . Muur als jij het ook wil weten dan PB ik jou ook hoor! Romy weet het al maar das al sinds maart mijn vriendinnetje en steun en toeverlaat! Inderdaad dat je dat durft zeg op het dak. Ieeeeks, echt niet dus! Ik heb ooit een keer geabseilt en dat was mijn grens. Als ik langer dan 1 minuut op grote hoogte moet staan word ik duizelig. Echt een mietje hoor, ik! Romy wat een leuke verrassing, de pretecho! Wij hebben een pretecho ook begin november... van een vriendin gekregen, zo lief!
Das ook lief! Een pretecho cadeau krijgen. Ik ben wel benieuwd hoor. Vooral of we de vormen van het gezicht een beetje goed kunnen zien. Schrok alleen een beetje van de prijzen..pfff... Ik heb nog steeds mijn echo niet kunnen scannen...pc'tje is nog steeds niet klaar. Komt zsm!
Hebben jullie elkaar hier leren kennen eigenlijk Romy & Kussentje?? Ik weet wat je krijgt, heb je pb ontvangen en ik houd wijselijk mijn mond! ik ben heel druk bezig met het berekenen van mijn ideale commode...... hoogte, breedte, diepte, hoeveel lades etc. moet vandaag alles doorgeven aan degene die het voor mij gaat maken..... volgens mij ben ik er al bijna uit. Verder voel ik me goed. Net bij de vk geweest, alles weer in orde, hartje weer gehoord, baarmoeder gegroeid, 20 wkn echo besproken en het is een 'gemiddeld kind' En ik maar denken dat het zo'n grote baby is (enorme buik die ik heb) en ik ben zelf ook 182 lang... maar alles weer goed, bloeddruk goed..... dus ik ben weer tevreden! Het grappige is dat sommige mensen voelen wat ze krijgen, een jongen of een meisje. Ik voel het helemaal niet. Soms denk ik echt een jongen, maar soms denk ik een meisje, heb helemaal geen 'oer'gevoel zeg maar hierin....... Ach.... nog 4 maanden wachten
We hebben elkaar leren kennen op een ander forum en zijn vrij snel met elkaar gaan mailen. Echt fijn, want we hadden allebei een soortgelijke ervaring achter de rug mbt onze vorige zwangerschap. Tijdens het mailen bleek dat we nog heel veel andere overeenkomsten hadden. Heel apart. De leukste overeenkomst vond ik dat Kussentje mij mailde dat ze weer zwanger was en ik een week later dus ook. Vond dat wel zo bijzonder dat ik haar gelijk gebeld heb. Ze wist het nog eerder dan mijn vriend. Die was er niet op de dag van de test, maar ik kon het niet voor me houden. Ik moest gewoon bellen. Zo hebben we elkaar dus leren kennen. Na onze zwangerschappen gaan we elkaar en onze kleintjes zeker ontmoeten. Ik kijk er nu al naar uit. Ik dacht trouwens dat ik zwanger zou zijn van een meisje hoor. Ik was in mn hoofd al helemaal bezig met roze verf en kleertjes, hahaha. Maar echt, ik ben met een jongen net zo gelukkig. Ik heb helemaal niet gevraagd naar de grootte van de baby. Had ik wel willen doen, maar door het goede nieuws helemaal niet meer aan gedacht. Zelf ben ik 1.72 en mijn vriend 1.80 dus qua lengte zal het wel gemiddeld zijn. Maar gewicht? Als ie dat maar niet van zn moeder erft, want dan ga ik me toch ernstig zorgen maken over hoe hij eruit moet... Ow, vandaag mijn bestelde babydagboek ontvangen. Erg mooi! Kan ik straks alles over de kleine inschrijven. Superleuk!
Djoels, fijn dat alles weer oké was bij de vk! Zoals Romy zegt... en ik ben heeeel blij met haar. We hebben elkaar overigens ontmoet op het forum waar jij ook altijd rondhangt . Ik dacht trouwens ook dat ik in verwachting was van het tegenovergestelde... hoewel ik het met 12 weken al wist natuurlijk door de vlokkentest. Maar ik was ervan overtuigd en we hadden zelfs de naam al! We zijn gisteren trouwens nog bij de gynaecoloog geweest, voor het nagesprek van de 20 weken echo. Beetje laat maar ze was er vorige keer niet. Op zich alleen een gesprek gehad. Wat me onzeker maakt is dat we nog een klein restrisico hebben op bijv. een stofwisselingsziekte. Dat soort dingen zie je niet op de echo. Bleh wordt er weer helemaal naar van. Maar de kans is groter dat het goed is gelukkig! Ook zijn we gisteren naar ons sterretje geweest op het sterrenveldje, was wel even goed. Wel indrukwekkend al die kleine grafjes
Hallo allemaal, Zojuist het ik van A tot Z dit topic gelezen en ik moet zeggen dit doet me erg goed. Het geeft hoop en moed. Mijn verhaal heel kort: ik ben nu zo'n 13 weken zwanger (via IVF, eerste keer raak ), en afgelopen vrijdag heb ik een nekplooimeting laten doen. Ik ging er redelijk onbevangen naar toe, de zwangerschap verliep tot nu toe zonder enig mankementje, dus ja, wat kan er dan nog mis gaan.... Veel dus. Bij ons is er een nekplooi gemeten van 8 mm. Ik ben 36 jaar en daarmee kregen we een statistische kansberekening mee van ....1:2.... Gelukkig kregen we meteen een gesprek met een gyneacoloog die ons het verschil uitlegde tussen een kansberekening en een diagnose, maar toch, het laat je niet meer los. Meteen hebben we toen een afspraak gemaakt voor een vlokkentest en die heeft gisteren plaatsgevonden. Nu is het twee weken wachten op de uitslag ervan....... Vandaar dat het verhaal van Kussentje en alle anderen mij op dit moment wel 'helpt'.... Groet Lisette
Lisette, wat ontzettend naar. Twee helse weken, afwachten, spanningen....... ik kan me zo goed voorstellen dat dat zo klote is..... Hier zijn gelukkig ook goede voorbeelden, helaas hebben ook deze meiden geen goede voorbeelden gehad.... er valt niets over te zeggen, niets over te speculeren... je moet gewoon geduld hebben... Zo naar. Sterkte. Kussentje en Romy kennen elkaar van het forum waar ik ook schrijf, dat is toch echt grappig ook Erg leuk dat jullie elkaar hebben leren kennen en een enorme klik met elkaar voelen, zeker als je allebei al een hoop hebt meegemaakt... Wat is een sterrenveldje? Is dat waar sterretjes (overleden kindjes??) begraven zijn of herdacht worden? Ik weet er niet zo veel van dus vandaar dat ik het maar even vraag...
Oh ja, zo gaat mijn commode eruit zien... als deze gemaakt is... even kijken of het plaatje toevoegen lukt.. Heb zojuist de schets gemaild naar degene die 'm gaat maken.. is dat niet handig