Weer een verdikte nekplooi!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kussentje, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Hallo meiden,

    Weekend bijna weer voorbij, helaas...
    Gisteren bij mn zusje geweest. Een hele stapel kleertjes meegekregen. Ik hoef nu echt bijna niks meer te kopen in 50/56. En sommige pakjes zijn maar 1 of 2 keer gedragen.
    Ook een erg leuke sluier en piekstok meegekregen en een aantal moltons, kruiken, kruikenzakken etcetcetc...

    Als cadeautje kreeg ik ook nog een pak luiers, hahaha

    Handig hoor als ze je in de familie al voor zijn gegaan met kids. Ben wel blij met zo'n zus. Ze is ook helemaal blij dat ze nu een neefje krijgt. Mijn andere zus heeft twee meiden, dus dit wordt haar eerste neefje.

    Gisteren ook nog heerlijk het vooroordeel bevestigd dat vrouwen slechter rijden als mannen.
    Ik reed weg bij mn zus en de auto stond ongeveer twee meter naast een paal geparkeerd. Maar ik kon niet goed de bocht maken. Op een gegeven moment stond ik strak tegen die paal aan. Het lukte me gewoon niet om goed weg te rijden.
    Gevolg: ik moest de auto uit en mijn vriend nam het over. Die stond binnen 3 seconden op de juiste plek.

    Erg!
    En mijn zus kwam niet meer bij.

    Nou meiden, fijne zondag nog!! Wij gaan vandaag weer boven aan de gang, kamers uitruimen zodat we binnenkort kunnen gaan schilderen.
     
  2. Kussentje

    Kussentje Actief lid

    4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieverds,
    Was een weekend weg, maar ben er weer :)
    Romy, wat een goeie, hahahahahahah, zeer herkenbaar. Ik heb een keer mijn buurman erbij moeten halen.....

    Leuk he dat je die kleertjes kan gebruiken, hebben jullie ook nog dezelfde smaak? Ik krijg ook nog een zooi van m'n zusje.
     
  3. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Ja we hebben zeker dezelfde smaak. Voornamelijk stoere kleertjes. Jij hebt dus ook zo'n fijne zus? Heerlijk he?
    Binnenkort zal ik is ff een grote bos bloemen sturen.

    Hoe was je weekend? Lekker gehad?

    Hier keidruk geweest. De kamer die babykamer wordt is helemaal leeg. Dus we kunnen gaan schilderen. Maar niet nu meer hoor...haha...over twee weken.

    Ik sta wel verbaasd over de spullen die uit die kasten kwamen. Niet normaal wat je zo allemaal verzameld.

    Wij ploffen zometeen op de bank, fijne avond nog!
     
  4. Kussentje

    Kussentje Actief lid

    4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, was heerlijk, was bij je in de buurt!
    Maar was met familie dus kon niet zeggen, ga ff een paar uur pleite haha. Maar je was toch druk met je kamertje.

    Wij hadden dat ook hoor, wat een troep een mens in de kasten verzamelt in een paar jaar :(! Denk dat we volgend weekend gaan schilderen, en weekend daarna behangen (1 muur). Heb van het weekend weer superleuke spulletjes weten te scoren voor het kamertje. Kleertjes doe ik ff rustig aan mee nu.
     
  5. Djoels

    Djoels Actief lid

    13 apr 2009
    177
    0
    0
    tatatadaaaaaaaaaaaaa ons babykamertje is geschilderd! :D

    We zouden eigenlijk de slaapkamer onder handen nemen, maar begonnen maar met de babykamer. 3 wanden worden wit en 1 wand donker grijs (gezellige baby kleur he) :D Afijn, 1 witte wand was nog groen van de vorige bewoner, vreselijk, en nog een wand die antraciet moest worden was roze (van de vorige bewoner) Dan denk je met antraciet ga je daar zo overheen. Niet dus... echt vreselijk....... 3 x is de muur geschilderd! Maar nu is het zo strak. Zo leuk, Zo heerlijk leuk. Voor die strakke antraciete muur komt een spierwit kledingkastje te staan.... en dat contrast vind ik mooi :D

    Ben ook bij de Kids Factory geweest zaterdag en heb me uitgeleefd op een paar prachtige dingen... zo leuk! :D

    Wat leuk al die krijgertjes van zussen! Mijn zus woont in Zuid Amerika dus dat is niet naast de deur om even iets af te geven ... Overigens hebben mijn zus en ik ook niet dezelfde smaak, dus ik hoef haar spullen liever niet te hebben :D

    Dus Romy kan ook gaan schilderen, kijk eens aan!

    Ik vind het zo leuk, opeens is er een geschilderde babykamer. Ben nog druk bezig om iets uit te zoeken als schilderij. Mijn moeder schildert en gaat een mooi doek maken voor de babykamer, iets kinderlijks, maar wel leuk. Maar ja, als ik nu wist of het een jongen of een meisje was, zou het wel iets makkelijker zijn, maar ja dat weten we niet, dus waarschijnlijk komt dat doek pas na de geboorte. Want als het een meisje is, vind ik zacht roze met antraciet en zilver echt prachtige ingrediënten voor een doek.... maar ja..... maar ja .. maar ja,...

    Nou fijne maandag, de week is weer begonnen! ;)
     
  6. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    @Djoels, dus jij bent ook lekker met de kamer aan de gang geweest? Is mooi hoor, antraciet met wit. En kan zowel voor een jongen als een meid.
    Wij laten twee muren wit, de andere muur is nu lichtgrijs, erg mooi ook, maar ik wil toch wat anders. Ik zit zelf te denken aan zachtgroen. Geen lime, want dat vind ik wel erg fel. En in combinatie met witte en notenhouten meubeltjes is zachtgroen ook wel erg leuk. De kozijnen om de deur en de ombouw om de radiator maak ik dan iets donkerder groen of toch iets met een blauw tint. Moet ff kijken.
    Mijn schoonzus is wel kleurenconsulent, die is heel goed met kleuradviezen. Maar sinds mijn vorige zwangerschap heb ik haar niet zo heel hoog meer zitten, dus het voelt niet zo goed om daar heen te gaan voor advies terwijl ik er eigenlijk niet meer zo aardig vind. Dan moet ik doen alsof...blegh...

    Ik ga nu ook even stoppen met kleertjes kopen. Anders heb ik zometeen veel te veel. Focus ligt nu echt even op het kamertje.

    Mijn moeder is trouwens begonnen met het borduren van een geboorteschilderij. Persoonlijk ben ik niet zo weg van die geborduurde dingen, vooral niet omdat zometeen wel verwacht wordt dat we het gaan ophangen, maar dat heb ik maar niet gezegd. Zij maakt het graag en het gaat om het idee, dus ik heb natuurlijk gezegd dat ik er hartstikke blij mee ben...
     
  7. Kussentje

    Kussentje Actief lid

    4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Djoels, grijs met wit. Hebben wij in de huiskamer :).
    En Romy, wij gaan ook één groene muur doen in de babykamer, wel mosgroen dan. Een ander wandje wordt dit behang Cole and Son (Wallpapers) Ltd - Manufacturers of fine printed wallpapers since 1875 - Offical Website

    En we hebben nog muurstickers, o.a. deze:
    De BijZaak | Hertje 50 cm hoog

    Tja, je moet ervan houden... laat m'n fantasie de vrije loop hahaha.

    Hoe gaat het verder met jullie?
    Hier goed, voel tegenwoordig de baby ook trappen als ik gewoon sta en loop. Eerst alleen als ik rustig zat of lag of in elkaar gedoken zat. Echt leuk!

    Romy, heb je nog wat inspraak in wát je moeder gaat borduren? Dan kun je het een beetje sturen en bijv. heel goed laten passen kwa kleur in het kamertje.. Valt het niet zo op hahahah (sorry :)). Mijn moeder is een lappendeken aan het maken, maar wel helemaal mijn smaak, was er zelf mee begonnen namelijk, maar vond het iets te veel werk. En zij vind het heerlijk om te doen, dus....
     
  8. Kussentje

    Kussentje Actief lid

    4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisette, hoe gaat het met jou?
    Trek je het wachten nog een beetje?
    X
     
  9. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Hier ook grijs met wit in de woonkamer, haha...
    Leuk kamertje wordt dat Kussentje! Hier zijn onze muren boven allemaal voorzien van spachtelputz, dus behangen en muurstickers gaan helaas niet. En we hebben echt geen zin om de muren glad te maken. Dus we gaan wel met leuke schilderijtjes aan de gang.

    Heb geen inbreng in het borduurwerk. Ze heeft het al gekocht en het is een compleet pakket. Maar ja, ik waardeer het wel enorm. Ze is ook al weer bezig met babykleertjes aan het naaien (de herst komt eraan, dus ook de zin om weer crea bea bezig te zijn) en die zijn wel erg schattig. En ondanks dat ze het zelf maakt zie je geen verschil met iets wat je in de winkel koopt. Ze is er erg goed in.

    Stomme vraag, maar hebben jullie ook dat je je ineens heel erg emotioneel voelt? Ik heb dat normaal nooit, maar nu dus wel. Niet elke dag...maar vanavond dus wel. Misschien omdat mijn vriend vanavond niet thuis is. Normaal vind ik het heerlijk om een avondje het huis voor mezelf alleen te hebben hoor.
     
  10. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden! tijdje terug heb ik hier gereageerd en d8 nu dat t wel leuk was om te melden dat ik inmiddels bevallen ben van een prachtig gezond jongetje!!
     
  11. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Moesch, gefeliciteerd meid!!! Leuk zeg! Geweldig nieuws. Hopelijk heb je je zorgen in die laatste weken nog een beetje aan de kant kunnen zetten.

    Ben je voor je uitgerekende datum bevallen? Ik dacht dat je nog een weekje of twee/drie moest.
     
  12. Kussentje

    Kussentje Actief lid

    4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moesch, wat fijn!
    Gefeliciteerd! Gelukkig waren je zorgen voor niets!
     
  13. 1Dondersteen

    1Dondersteen VIP lid

    10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ MOesCH! WHAAAA!!! GEFELICITEERD! En helemaal gezond? Hoe heet hij? En hoe groot is je knulletje? Hoe was de bevalling? Was je te vroeg?
    GEweldig joh!

    @ ROmy... WHAAAA auto rijden whahaha. Kom niet meer bij! Geweldig!

    @ Kinderkamer... kijk eens in mijn album...
     
  14. Djoels

    Djoels Actief lid

    13 apr 2009
    177
    0
    0
    Moesch, gefeliciteerd met je zoon, wat fijn!!

    Even nadenken of ik emotioneel ben? Soms als ik tv kijk, ben ik niet meer te houden.... niet alleen als ik alleen thuis ben, dat zou erg lastig worden omdat ik alleen woon, dan zou ik de hele dag janken hahaha :D

    Ik ben wel emotioneler, absoluut waar...

    Over het voelen van de baby, ik voel het ook veel beter, maar soms ook helemaal niet, vind het maar een raar gevoel, niet het idee van echt schoppen zeg maar, gewoon een soort van... tja, weet ik eigenlijk veel. :D gewoon raar..

    Ik ga zo lekker naar bed een filmpje kijken, helemaal zin in!

    Van het weekend komt het kledingkastje en de wieg mijn kant op vanaf mijn ouders, zij vertrekken over een week naar mijn zus en blijven 2 maanden weg, dus alles komt nu deze kant op.... ach de kamer is geschilderd. Jemig, het begint nu wel serieuze vormen aan te nemen :D
     
  15. Linda2e

    Linda2e Lid

    7 okt 2009
    13
    0
    0
    goh ik weet niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte de komende tijd.
     
  16. Lisette1313

    30 sep 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Gisteren heb ik het slechte bericht gekregen dat ons kindje het syndroom van Down heeft.

    Ik dank jullie voor jullie opbeurende woorden van de afgelopen dagen. Heeft me geholpen om de moed erin te houden.

    Ik wens jullie heel veel plezier met de verdere zwangerschap.

    Groet
    Lisette Graafsma
     
  17. SuLa

    SuLa Fanatiek lid

    14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Beste Liesette,
    Wat een naar bericht. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.
    Dikke knuffel!!!!!!
     
  18. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Lisette1313! Ik wil jou en je familie heel veel sterkte toewensen de komende tijd!
     
  19. MoesCH

    MoesCH Fanatiek lid

    23 jan 2009
    4.302
    1.389
    113
    Vrouw
    Bedankt dames! Ik ben met precies 39 weken bevallen.. totaal onverwachts want had nog helemaal geen voortekenen gehad.. heel af en toe n beetje krampjes meer niet!
    De bevalling was zwaar maar voor mijn gevoel was t wel snel.. en volgens de vk ook.. de weeen begonnen om 1:00 uur 's nachts en om 12:19 was de kleine er al! de eerste 7cm waren goed te doen, d8 als dit alles is... dit klaar ik wel ff.. maar zodra mn vliezen gebroken werden begon t egte zware werk.. maaaaaaaaarrrrrrrrrrr t is t dubbel en dwars waard!!!! (al d8 ik daar tijdens t bevallen anders over hahah)..
    de kleine woog 4 kilo en was 49 cm!

    Ik hoop dat jullie genieten van jullie zwangerschap! voor je t weet is t zo voorbij en heb je ineens je kleintje daar op je borst liggen.. onbeschrijfelijk is dat!!
     
  20. Kussentje

    Kussentje Actief lid

    4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisette je hebt een PB van me.
     

Deel Deze Pagina