Dank jullie meiden, doet me goed. Romy, nu we toch hier aan het schrijven zijn... haha. Heel misschien ben ik in de aankomende weken een keer bij je in de buurt, mijn ouders gaan ergens vlakbij je woonplaats op een camping staan. (ze zijn teruggekomen uit Frankrijk voor ons). Als alles goed gaat met die kleine wil ik wel even bij ze langs een dagje of een paar daagjes... Als je je dan wat beter voelt, kunnen we elkaar misschien ff zien? Is allemaal nog niet zeker hoor of we die kant opkomen maar dacht gelijk aan je toen m'n moeder het zei
Lijkt me erg leuk om elkaar te zien! Maar moet me idd wat beter voelen, want op dit moment gaat het nog heel erg beroerd. Ik bivakkeer meer op de wc dan daarbuiten en praten lukt al niet meer (mn keel helemaal kapot van het overgeven). Wat heb je trouwens lieve ouders. Echt...
Ah lieffie toch.... Vind het ook echt klote voor je dat je zo beroerd bent. Probeer maar te denken aan het kindje dat je over een half jaar in je armen hebt. Maar dat voelt natuurlijk niet zo als je je zo beroerd voelt. Is er nou echt geen ander middeltje voor dan? Ja, heb hele lieve ouders, daar mag ik mee in m'n handjes knijpen. Ze zijn hier gister ook geweest. Heeft m'n moeder me verzorgd, gekookt enzo... M'n vriend moest even werken vandaar (moest niet, maar ik zei ga maar even lekker)
Kussentje, sterke en neem je rust dit weekend. Hopelijk brengt komende maandag een beetje rust terug voor jullie.. Ja, ik ben ook op een ander forum te vinden onder deze naam en daar schrijf ik best veel.
Precies, ik weet waar ik het voor doe. Dat hou ik ook absoluut in mn achterhoofd. En weet je, het is ook helemaal niet belangrijk. Belangrijker is dat we nu even aan jou denken.
Hoi, Ik las even mee met je verhaal en wilde heel veel sterkte wensen met de uitslag van jullie test. Ik zal voor je duimen dat alles goed komt. Veel sterkte, Josie
Josie, dank je. Djoels, best wel raar dat ik dan best veel van je weet. Ik lees daar vaak maar schrijf niet zoveel. Reacties kunnen daar soms zo heftig zijn. Maar vind het wel leuk altijd om te lezen. Romy, me dunkt dat jij en je zwangerschap ook belangrijk zijn hoor!! Denk ook aan jou. Knuffie
Meid, ik heb mee zitten lezen. En wat erg allemaal, ik duim voor je dat de uitslag goed zal zijn ! Heel veel sterkte met wachten.. Liefs
Hoi Kussentje, Heb net het hele topic in een ruk doorgelezen. Wat ontzettend moeilijk voor jullie zeg! Als ik het goed begrijp krijg je morgen de uitslag, dus ik ben nog net op tijd om een kaarsje voor jullie te branden en je heel veel sterkte te wensen! Het is in ieder geval fijn dat jullie lieve mensen om je heen hebben. Ik denk aan jullie Liefs Laar
Lief van jullie!!! Ben het weekend redelijk doorgekomen.. nu wel heel erg zenuwachtig voor morgen. Krijgen de uitslag pas na 14 uur, ben benieuwd hoe ik die tijd ervoor door ga komen. Mijn vriend is niet thuis en dat kan echt niet anders, dus daar zitten we ook mooi mee
Ik heb net je topic gelezen. Wat een onmenselijke beslissing moesten jullie nemen bij je eerste zwangerschap Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag en ik hoop dat jullie een super uitslag krijgen vandaag zodat je lekker kunt genieten van het frummeltje in je buik! Sterkte!
Ook ik heb net je topic gelezen. Ik zit hier op het werk met tranen in mijn ogen van je verhaal.... al die emoties, de stress..... Ik denk aan je en duim ontzettend hard voor jullie. Dikke kus, Suzanne
Ook ik wil je veel sterkte wensen vandaag. Ik hoop voor jullie op een positieve uitslag!!!! Mijn man kon ook niet thuis zijn met de uitslag dus ik heb het ziekenhuis hem gewoon laten bellen. Zou het echt niet aankunnen om een negatieve uitslag alleen thuis te moeten horen!!! Mijn duimen draaien in ieder geval voor jullie! Liefs
Ik heb alles net gelezen. Wil je veel sterkte wensen voor vandaag en hoop voor jullie dat de uitslag goed is!