Ook ik heb meegelezen. Heel veel sterkte vandaag met de uitslag ! Ik duim voor je dat het een goede uitslag is.
Dank jullie wel meiden. Pfffff.. de zenuwen gieren door mijn lichaam hier. Hopelijk bellen ze wel snel als het 14 uur is geweest.
He, Heb net dit topic gelezen. Meid wat een situatie. Ik wil je ook veel succes wensen vandaag en een dikke knuf voor jou. Hopelijk is het allemaal positief.
Heej! Het is bijna 14:00uur, hoop voor je dat ze je niet al te lang laten wachten! Echt heel spannend! Kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen nu! Ook ik duim voor je mee, hou je taai!!! Liefs Lot
Hoi Kussentje, Heb net je verhaal gelezen en ik krijg er gewoon kippenvel van. Dit wens je niemand toe. Heel veel sterkte. Maar zie dat je na 14:00 uur de uitslag krijgt. Heb je hem al binnen? Ik duim voor je dat alles goed is. xxx
He wat vervelend! zag dat je een reactie geplaatst had dus snel kijken,..maar nog niets. mag je zelf niet bellen?
Ik zou gewoon zelf even bellen als je nog altijd niets hebt gehoord! Het is toch onmenselijk om mensen zo in spanning te laten zitten!!
Ik heb net gebeld... maar ze weten het nog niet. Zodra ze wat weten bellen ze zei die mevrouw. Het wordt wel vandaag. Vind het echt niet leuk meer.
Oh wat waardeloos, hoop voor je dat je snel iets hoort!!! Is echt niet leuk om zo lang in spanning te zitten!! Liefs
en heb je de uitslag al gekregen. Ik hoop zo dat het goed nieuws is en je nu aan de kinderchampagne zit. nee hier nog geen gelscaht bekend gr Gaby sterkte las je nog ana het wcahten bent
geweldig, ik ben aan het juichen voor je. trek maar open die fles, drink ik ook een slokje kinderchampagne mee. Joepie, geweldig en nu gaan genieten gr Gaby