Ow Kussentje!!! Is dat goed nieuws of is dat goed nieuws!! Helemaal super! Ben zo blij voor je!! Trek die fles kinderchampgne open en geniet ervan!! Dikke knuf Sookie
Super meid. Dit heb je wel verdiend na al die negatieve berichten. Ik drink een glaasje kinderchampagne mee.
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie!! Proost! (Met Jip en Janneke-bubbels dan hé) Geniet ervan, xxx Laar
Hoi meiden, ben ik weer. Even mijn familie en vrienden op de hoogte gebracht. Het is echt schandalig, maar heb geen nepchampagne in huis! Wel echte maar dat ga ik niet wagen hoor. En m´n vriend is er ook nog niet!! Maar dat alles mag de pret niet drukken. Uiteraard zijn we er nog niet, maar dit is alvast wat. Hou jullie op de hoogte van alles en vind het heel fijn dat jullie zo blij zijn voor ons.
Fijn hoor! Hopelijk is er verder ook niks, want dat is belangrijker toch?!! Wat gaat er verder nog gebeuren nu? Fijne avond
Meid, ik ben echt heel erg blij voor jullie dat Down in ieder geval is uitgesloten. Hopelijk is de rest van de uitslag ook helemaal top.
wauw! goed nieuws Kussentje (en vriend en kleine frummel natuurlijk). De eerste hobbel is genomen. Ik wens jullie vanaf nu alleen maar goed nieuws toe! Hou je taai meissie! liefs esther
Wat fijn voor jullie, ben ook wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Houd je ons op de hoogte??? Liefs
Hoi, ik heb je topic nu pas helemaal gelezen, maar ben zoooo blij met het goede nieuws dat jullie gekregen hebben, begon ik spontaan bij te huilen omdat het me zo deed denken aan wat we zelf hebben meegemaakt... Probeer er zeker van te genieten en te vertrouwen op het feit dat dit kindje jullie geschenk is van jullie vlindertje he, en dan kan het alleen maar mooi en goed zijn! Zelf hebben we in september een MA gehad op 9 weken, en bij deze zwangerschap kregen we een slechte uitslag op combinatietest (nekplooi 2,8 mm en slechte bloedwaardes: 1 op 7). Ik kon me zo inleven in dat rotgevoel wat jullie moeten gehad hebben... Voor ons stond toen de wereld stil, we waren helemaal de kluts kwijt. Ik kon alleen maar huilen toen. We hebben toen nog 4 weken moeten wachten voor we de vruchtwaterpunctie konden laten doen, en toen nog eens 8 dagen op de eerste uitslag gewacht. Pfff, die tijd is een ware hel geweest, maar wat een ontlading toen bij ons ook die verlossende woorden kwamen: "het is geen Down"!!! Een hele dikke knuffel, en nogmaals, geniet ervan met volle teugen, jullie hebben het dubbel en dik verdiend!!! Liefs, Sunnyke
Wat een super goed nieuws! Ik werd verdrietig toen ik je verhaal last maar ben nu alweer een heel stuk vrolijker.
ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, we hebben bijna hetzelfde doorgemaakt(alleen nog een slechtere uitslag ) ik ben blij voor jullie dat het geen down is, en ik weet dat er een heel pak van jullie hart is gevallen probeer nu eerst maar te genieten en de rest komt ook goed!