Weer een verdikte nekplooi!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kussentje, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ow wat fijn zeg :D

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ow Kussentje!!! Is dat goed nieuws of is dat goed nieuws!! Helemaal super! Ben zo blij voor je!!

Trek die fles kinderchampgne open en geniet ervan!!

Dikke knuf Sookie

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Super meid. Dit heb je wel verdiend na al die negatieve berichten. Ik drink een glaasje kinderchampagne mee:D.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oooooooooooooooooooooehhhh gelukkig meid!!!!! Fijn!!!

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    oooooww meid wat goed !!! Super :D

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Wat ontzettend fijn voor jullie!!
    Proost! (Met Jip en Janneke-bubbels dan hé) ;)

Geniet ervan,
    xxx Laar

8. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ben ik weer. Even mijn familie en vrienden op de hoogte gebracht. Het is echt schandalig, maar heb geen nepchampagne in huis! Wel echte maar dat ga ik niet wagen hoor. En m´n vriend is er ook nog niet!!

Maar dat alles mag de pret niet drukken. Uiteraard zijn we er nog niet, maar dit is alvast wat. Hou jullie op de hoogte van alles en vind het heel fijn dat jullie zo blij zijn voor ons.

9. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne, Gepke... Ik weet het wel :D. Het enige bijkomende voordeel van zo´n vlokkentest.;)

10. Wow meid, wat een supernieuws.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Fijn hoor! Hopelijk is er verder ook niks, want dat is belangrijker toch?!! Wat gaat er verder nog gebeuren nu?

Fijne avond:)

12. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Meid, ik ben echt heel erg blij voor jullie dat Down in ieder geval is uitgesloten. Hopelijk is de rest van de uitslag ook helemaal top.

13. Mama Esther

Mama Esther Actief lid

10 feb 2009
    160
    0
    16
    Thuismoederen
    Home sweet home
    wauw! goed nieuws Kussentje (en vriend en kleine frummel natuurlijk).
    De eerste hobbel is genomen.
    Ik wens jullie vanaf nu alleen maar goed nieuws toe!

Hou je taai meissie!

liefs esther

14. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Wat fijn voor jullie, ben ook wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Houd je ons op de hoogte???

Liefs

15. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

ik heb je topic nu pas helemaal gelezen, maar ben zoooo blij met het goede nieuws dat jullie gekregen hebben, begon ik spontaan bij te huilen omdat het me zo deed denken aan wat we zelf hebben meegemaakt... Probeer er zeker van te genieten en te vertrouwen op het feit dat dit kindje jullie geschenk is van jullie vlindertje he, en dan kan het alleen maar mooi en goed zijn!

Zelf hebben we in september een MA gehad op 9 weken, en bij deze zwangerschap kregen we een slechte uitslag op combinatietest (nekplooi 2,8 mm en slechte bloedwaardes: 1 op 7). Ik kon me zo inleven in dat rotgevoel wat jullie moeten gehad hebben... Voor ons stond toen de wereld stil, we waren helemaal de kluts kwijt. Ik kon alleen maar huilen toen. We hebben toen nog 4 weken moeten wachten voor we de vruchtwaterpunctie konden laten doen, en toen nog eens 8 dagen op de eerste uitslag gewacht. Pfff, die tijd is een ware hel geweest, maar wat een ontlading toen bij ons ook die verlossende woorden kwamen: "het is geen Down"!!!

Een hele dikke knuffel, en nogmaals, geniet ervan met volle teugen, jullie hebben het dubbel en dik verdiend!!!

Liefs,
    Sunnyke

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh ja das waar je zal nu het geslacht van het kindje ook wel weten:D. Dubbel pret:p:D

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    OW wat ben ik blij :) ..
    Lekker genieten voor eerst.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een super goed nieuws! Ik werd verdrietig toen ik je verhaal last maar ben nu alweer een heel stuk vrolijker.

19. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Super zeg!!! :D Wat een geweldig nieuws.

xxx

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik kan me hier alleen maar bij aansluiten, we hebben bijna hetzelfde doorgemaakt(alleen nog een slechtere uitslag :()

ik ben blij voor jullie dat het geen down is, en ik weet dat er een heel pak van jullie hart is gevallen:) probeer nu eerst maar te genieten en de rest komt ook goed!

Deel Deze Pagina