hmmm ik zit inmiddels 4 dagen voor NOD maar heb nog totaal geen test "drang". Heb echt het gevoel dat het weer niks is deze ronde! Zijn er dames die mij een beetje op kunnen buren?? Hebben we het goed gedaan?
@Maantje85 Volgens mij zijn wij even oud! Wij gaan voor de eerste, 2e ronde. De vorige ronde voelde ik mij zwanger, deze ronde helemaal niet, dus ik kan me helemaal in je inleven. Ik zie dat je een zoontje hebt van 6 maanden, wat heerlijk is dat! Aan je klussen zal het niet liggen, dat heb je gewoon prima gedaan (qua timing in ieder geval ) Dus kop op! Het komt goed! Is het niet deze maand, dan misschien de volgende! Je bent nog jong!
Wat leuk dat jullie ook voor een kleintje bezig zijn! Het is echt heerlijk!! Het klussen zelf was perfect daar twijfel ik niet aan maarja de timing??? Wat betreft mijn leeftijd, ja ik ben nog best jong. Maar we hebben 36+ maanden geklust voor ons zoontje. Ik hoop dus gewoon dat we niet weer zo lang hoeven te wachten! Plus mijn man is iets ouder als ik. Niet veel hoor 3 1/2 jaar maar.
Aah meis, komt vast goed. Ik heb ook nog geen "testdrang" maar misschien is t dan juist wel raak. Nog een paar daagjes....
Nou voor deze ronde was het dus niet het juiste klusschema Vandaag ongi geworden:x Ach ja op naar de volgende ronde.... Mijn LF was nu trouwens wel langer, kan dat??
Ik had ook even een vraagje over dit onderwerp. De eerste ronde duurde mijn cyclus 52 en ben ik net rond de eisprong een week op vakantie geweest. Nu afgelopen woendag m'n eisprong gehad maar ook wij hebben alleen 3 dagen vóór en 1 dag ná de eisprong geklust... is het dan nog wel mogelijk om zwanger te worden of moet je echt op de dag zelf of daarvoor hebben geklust?
Uhhm ja vind ik moeilijk om antwoord op te geven. In princiepe zou het moeten kunnen, maarja... Een zaadje overleeft 3 a 4 dagen in een vrouw maarja korter kan ook. Langer kan natuurlijk ook. En wie zegt dat jou ei ook echt die dag is gesprongen misschien een dag eerder of later. (mits je tempt dan weet je het 99% zeker) Ovu testen gebruiken is ook niet helemaal safe want je ei springt 24/36 uur na posi test. Maarja kan ook later. Of misschien heb je laat getest en springt ie eerder. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen, alleen moedernatuur weet het Ik snap heel goed hoe je je voeld, alleen kan niemand zeggen of het gelukt is of niet. Succes met 14 dagen wacht.... Hoop het heel erg voor je!!
Nee allebei nog niet. Moet vandaag ongi worden (officieel ) dus ik denk dat ik morgen ga testen. Moet alleen morgen afrijden voor mn motor, dus weet niet of t heel handig is om voor die tijd tr doen. ivm de uitslag. :s wat denk jij?? Ik denk misschien gaat t dan juist alleen maar beter.
Ja maarja de kans bestaat natuurlijk ook dat ie nega is (al hoop ik het niet voor je) En dan??? Nu blijft het nog spannend en denk je er misschien meer aan, als aan je examen. (maar wel geconcentreed blijven natuurlijk)
Bedankt voor je berichtje Ik weet dat ik toch zal moeten afwachten, maar kan het soms niet loslaten haha Vond dat ik vergeleken met 2 maanden geleden opeens heel relaxt eronder was maar merk nu zo rond mn eisprong/ongi dat het weer helemaal begint te kriebelen Jij ook nog heel veel succes. Ik zie dat je al een kleine hebt, wat leuk zeg! En zo te zien ook nog lekker jong, heerlijk lijkt me dat zo jong moeder mogen worden !
Haha, nou ik heb voor mijn kleine ook 3,5 jaar moeten klussen dus ik vind mezelf niet meer zo jong En ja wat is jong??? TE jong is ook niet echt slim volgens mij? Succes in elk geval meid!
Dank je! Dat hopen wij zelf natuurlijk ook al moet ik zeggen nu we zo'n mooi kindje hebben, het minder zeer doet als ik weer eens ongi word! Maar het blijft natuurlijk kl*te Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent!
IK ben er op zich niet heel erg mee bezig. Dus ik bedoelde eigenlijk als ie positief is ik gewoon door t examen vlieg en als ie negatief is ik nog meer mn best ga doen om alsnog een leuk nieuwtje te brengen...
Hey mirpat ik zie dat je zwanger bent!!! SUPER!!! Ennuh ook je examen gehaald??? Ik heb mijn ei denk ik gemist met testen deze maand dag 12 nega, dag 13 veel te druk gehad en dus "vergeten" dag 14 nega, dag 15 nega en dag 16 ook nega maar.... Dag 8, dag 12, dag 14 en dag 16 geklust dus wie weet!!
Hey nu ben jij aan het neuzen Wel vaag hoor dat je nu weet wanneer wij aan het werk zijn geweest Maar ach ik hoop ook dat het raak is, maarja ik ga uit van niet dan kan het alleen maar meevallen