Hallo dames, Een paar weken geleden jullie advies gekregen wat betreft de overstimulatie (24 eitjes)....Ik weet het heel stom geweest maar we hebben toch gevreen, het was zon strijd tussen gevoel en verstand en gevoel heeft gewonnen. Zondag 20 mei en woensdag 23 mei gevreen. Donderdag 24 mei terug naar de gyneacoloog en ze dacht dat ik zeer recent mijn eisprong had gehad, donderdagavond veel helderrood bloedverlies! Heb vrijdagochtend gelijk gebeld met het zkh en ze zeiden dat dit een bloeding kon zijn van de overstimulatie maar dat het na een dag of 1,5 over moest zijn. Uiteindelijk heeft dit bijna 5 dagen aangehouden. Dinsdag 29 mei terug naar de gyneacoloog geweest en wat blijkt alle eitjes zaten er nog . Ook donderdag 31 mei nog terug geweest en alle eitjes zaten er nog steeds Snap er niks meer van....Nu erg veel last van me buik, vreselijk moe en gevoelige tepels.....Wat heeft dit te betekenen?? Liefs cindy
Ik begrijp uit je verhaal dat je ongi bent geweest. En toch zijn de eitjes er nog vreemd. Wat zegt de gyn er van dan? Dat je dan nu pijn aan je buik hebt snap ik heel goed. Zo veel eitje is naar mijn idd niet goed dat ze nog niet geknapt zijn . Anders de ha even bellen of de gyn vragen wat te doen.
Of er geen een is gesprongen is niet duidelijk op de echo zagen we 24 grote follikels maar er zaten ook nog een paar grote follikels verstopt achter de anderen die daardoor niet meetbaar waren....Vind het zo raar als ik vraag waar die bloeding vandaan komt weten ze geen antwoord....ook op de vraag of ik zeker een eisprong heb gehad zeggen ze dat ze het wel denken maar niet zeker weten me baarmoederslijmvlies is wel dun nu namelijk
cindykuhh1988@ baarmoederslijmvlies dun? dan zou je denken dat er idd eitjes gesprongen zijn . Vreemd ook dat de gyn er geen andwoord op heeft waar de bloeding dan weg komt. Mijn idd is dat je wel ongi bent geweest . Je zou dit topic naar het deel vk hier op het forum kunnen laten zetten , om een vk te vragen of die weet wat te doen.
Ik heb hier totaal geen verstand van, maar kunnen ze met bloedwaarden (progesteron bv) niet meten of er een ei geweest is? Een kennis van mij moest namelijk na haar ei bloed prikken om te zien of haar progesteronwaarden hoog genoeg waren.
ja maar dat kan nu niet meer. die bloedtest. Dat moet ong een eek na de verwachte eisprong. Nu haar sl;ijmvlies dun is zit ze in een nieuwe cyclus. Ik vind wel dat de gyn at actie moet ondernemen als er zoveel eitjes op springen staan. geen wonder dat je lijf hormoon reacties heeft 9pijn, gevoelige tepels enz)
Aha, nu vat ik het dunne slijmvlies ook. De cyclus is weer opnieuw begonnen met het slijmvlies dikker maken voor een evt. innesteling. Het kwartje is gevallen.
Dank je wel voor jullie reacties! Donderdag moet ik terug naar het zkh voor nog een controle echo dus ben zeer benieuwd wat het nu heeft gedaan....Denken jullie dat er kans is op een zwangerschap? Liefs cindy
ik denk het niet cindy.. Een vroege zwangerschap herken je namenlijk aan het dikkere sllijmvlies. Als het dun is is er niks om in te nestelen. Dus de kans dat je nu zwanger bent schat ik bijna gelijk aan 0
Zou ik nu nog ongesteld worden?? Ondanks die bloeding die ik dags na me eisprong heb gehad? Het is vandaag 2 weken geleden dat ik me eisprong heb gehad.... Liefs cindy