Verschrikkelijk dit. Wat een nachtmerrie! Vlucht Air Asia van Indonesië naar Singapore vermist | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Echt verschrikkelijk! Weet je wat het stomme is: vorige week werd er al wereldwijd bekend gemaakt dat dit jaar het laagst aantal vliegtuigen ooit is neergestort en het laagst aantal doden sinds de invoering van de burgerluchtvaart. Toen dacht ik nog; waarom maak je dat bekend als het jaar nog niet om is? Doe dat lekker op 1 januari. (ik heb iets met karma enzo). En ja hoor: amper een week later, nog in 2014, komen er nog 166 vermisten bij.
Afschuwelijk....en zo dichtbij! Collega van mij had die vlucht willen nemen maar zou nu een dag later gaan....😖 🙏 Voor de families en passagiers. Hopen op een wonder.
Naar mijn idee hoor ik nu zoveel van dit soort verhalen, dat ik eigenlijk niet meer zo nodig in het vliegtuig hoef. (En ja, dat je in een auto sneller een ongeval kunt krijgen, ben ik me van bewust, maar toch...) Hopelijk vinden ze het vliegtuig terug, dat is ook prettiger voor de verwerking voor de nabestaanden. (Ik neem tenminste aan dat ze niet meer in leven zijn. )
Bizar weer in die omgeving een vliegtuig vermist. Hopelijk vinden ze hem terug maar de kans dat ze passagiers vinden is 0 natuurlijk als hij in zee is gestort.
Lijkt alsof er aan het eind van ieder jaar altijd nog ff wat ergs moet gebeuren. Sterkte aan de achterblijvers!
'Drijvende objecten' in zoekgebied AirAsia niet van vermist toestel | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ze zijn gevonden.. Arme mensen en nabestaanden.. Autoriteiten Indonesië bevestigen vondst 'slachtoffers' AirAsia | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
echt verschrikkelijk!! is trouwens al de 3e vliegtuig maatschappij die is neergestort waar ik heb mee gevlogen. Turkish airlines in nederland, MH17 en nu air asia.......