Supergoed hoe ze hiermee omgaan naar mijn mening! Dochter Brad en Angelina wil jongetje zijn | Spitsnieuws.nl
Inderdaad, en wat een mooi kind zeg! Sprekend Brad & Angelina.. jongen of meid, daar gaan heel wat hartjes door gebroken worden
Lijkt me voor hun heel erg moeilijk maar stiekem vind ik het geweldig dat hun dochter een jongetje wil zijn. Dan word die faboe eromheen hopelijk wat minder. Vind het wel een heel knap manneke. Op de foto is het echt een manneke.
Woww mooi kindje, heeft de lippen van ma angelina en kuiltje in wangen. De ogen van brad wauwww ik vind hun echt een powerkoppel
Verbaasd mij eerlijk gezegd helemaal niks. Zei het al een keer toen ik het er met mijn man over had dat het me niks zou verbazen als Shiloh een jongetje wil worden. Ik vond de fase van jongenskleding al niet kloppen. Het is wel een heel mooi jongetje, als (moet ik al hij zeggen of nog zij?) maar gelukkig is.
Prachtig kind! Ik heb het een hele tijd terug inderdaad ook al gelezen, dat ze John genoemd wou worden en jongenskleding wilde dragen.
Prachtig kind. Maar... Ik mis even dat er (behalve in de titel) staat dat ze ook echt een jongetje wil zijn? Er staat alleen dat ze er mannelijk uit ziet.. Maar goed, zo ken ik er nog wel een paar. *Edit: hij laadt de rest van de tekst pas heel laat! Ik zie het nu.
Geweldig dat ze er zo open mee omgaan. Hoop echt dat hij (als zij zo genoemd wil worden is ze voor mij al een hij) gelukkig wordt door dit pad te bewandelen. Lijkt me zo heftig. Zeker wanneer je zo in de spotlights staat..
Wow, wat een mooi kind. Je ziet er echt beide ouders in terug. Het lijkt me voor Shiloh / John wel lastig om hiermee te moeten dealen terwijl het hele gezin toch ook wel regelmatig in de spotlight staat. Op zich 'mooi' dat er zo meer bekendheid voor komt, maar aan de andere kant lijkt me dat ook wel een extra zware last op die jonge schouders. Ik hoop dus maar dat er niet al te veel mensen gaan vinden dat ze hier in de media allerlei meningen over moeten gaan spuien en dat iedereen dit kind en de ouders gewoon in hun waarde laat!
Dan ben ik vast een spelbreker. vind er niks geweldigs aan. meisje is meisje jongen is jongen klaar. Elk kind krijgt wel eens een fase dat ze of een jongen of meisje wil zijn. Het is aan de ouders hoe ver je hier in mee wilt gaan. Ik blijf er bij dat het deels aan de manier ligt van opvoeden. sorry
Lekker zwart/wit deze uitspraak. Ik hoop dan maar dat jou kind niet met deze gevoelens te maken krijgt. Als het een fase is gaat het snel voorbij, mijn dochter wou ook een jongetje zijn omdat ze ridders en auto,s veel leuker vind dan van die 'domme' poppen. Toen we haar verteld hebben dat meisjes ook ridder konden spelen was het weer prima dat ze een meisje was. De kinderen die echt deze gevoelens hebben daar kan je volgens mij als ouders zeggen wat je wilt maar daar verander je niks mee, hooguit bereik je ermee dat je kind je niet meer in vertrouwen wil nemen en dat lijkt mij nooit de bedoeling. Ik weet de naam niet meer, maar er is ook een moeder met een kindje die zelf zegt geen jongetje te zijn maar een meisje. Dat verhaal vond ik toen zo mooi geschreven, echt onvoorwaardelijk houden van je kind. Is zoiets leuk? nee natuurlijk niet! ik kan mij niet eens voorstellen hoe moeilijk deze kinderen en of later volwassenen het hebben. Dat het aan de ouders ligt of aan de opvoeding dat gaat er bij mij niet in, hooguit als je het zo bedoeld dat deze kinderen door hun opvoeding genoeg zelfvertrouwen hebben om deze gevoelens open te bespreken.
Lekker kortzichtig. Je hebt helemaal geen idee of het voor dit kind 'slechts' een fase is, en hoe sterk hij/zij erin staat. Er zijn zat mensen die daadwerkelijk het andere geslacht willen zijn en dit begint al in de kindertijd. Denk je ook zo over homo's en lesbiennes? Mag hopen van niet Fijn voor Shiloh / John dat Brad en Angelina er zo goed mee omgaan! Ondanks de grote bekendheid rondom het stel.
bullshit.. Een van mijn vrienden is transgender, geboren als meisje, nu een man. Dit wist hij al vanaf dat hij een jaar of 3 was, heeft altijd gezegd dat hij een jongen was, zijn ouders waren helaas net zo kortzichtig als jij, en dat heeft bij hem heel veel schade aangericht. Hij moest jurkjes aan, lang haar, kreeg geen autotjes om mee te spelen etc etc. Inmiddels is hij dus volledig man, ook in zijn paspoort. Contact met zijn ouders heeft hij niet meer, die hebben hem op straat gegooid toen hij 14 was.
On bekend maakt onbemind. En domme mensen zijn blind. Ken een meisje. Ik weet dat het een meisje is,, maar toen ik ze zag begreep ik meteen hoe het verhaal transgender bestaat want voor 100 pc lijkt ze op een jongen.
Lijkt me wel moeilijk als het kind later eventueel weer van 'gedachten veranderd'. Weet niet hoe vaak dat voorkomt, maar kan me zo voorstellen dat de pubertijdhormonen ook veel kunnen doen. En dan heb je zulke bekende ouders, en is je transformatie naar jongetje zo publiek... De vraag is, moet je een kind van die leeftijd al echt laten 'kiezen', jongen/meisje. Dat doen de ouders zelf misschien niet eens zozeer, maar de media maken dat er nu wel van...
: sorry hier valt echt mijn mond van open en kan ook eigenlijk niks fatsoenlijk bedenken om hierop te reageren. :x OT: Wat goed hoe de ouders ermee omgaan, en hopelijk wordt hiermee ook de taboe mee doorbroken. Iedereen hoort zich gelukkig te voelen in zijn of haar lichaam. En idd wat een prachtig kind, echt dé looks van Brad Pitt en Angelina wauw.
Jij bent een vrouw? Jij voelt je ook vrouw? Stel je nu eens voor dat je gevangen zit in een mannenlichaam. Zo voelt het voor hun!
Kom maar op meiden.. is mijn mening en op een forum krijg je verschillende meningen ik vind het onzin klaar.
Dus het bestaan van het woord transgender vind jij onzin? Verbreed je horizon zou ik zeggen en sluit je ogen niet (of steek je hoofd niet in het zand.). Dan leer je nog eens wat. Of ben je er bang voor ofzo? Hoop voor jou dat een van jouw kinderen geen transgender is, want snappen zul je het niet. Dan dwing je je kind iets te zijn wat het niet is. Krijg je grote psychische problemen van. Vind dit echt een gebrek aan inlevingsvermogen of kennis, sorry.. En hoe zou je het vinden als een van je kids op hetzelfde geslacht zou vallen? Of zie je dat ook als verkeerde opvoeding?