Zeker heel goed nieuws! Maar een druppel op een gloeiende plaat vrees ik. Maar heel fijn voor haar gezin en zijzelf
Oh dat is fijn. Hopelijk is zij de eerste van velen. Maar ben er bang voor als je ziet welk gebied ISIS inmiddels in handen heeft
Oh wat fijn!!!! Nou als de wiedeweerga importeren naar Nederland met haar kindjes & partner en hier verder laten leven in vrede. Dit gezin gun ik dat vanuit de grond van mijn hart.
Gelukkig voor haar en haar gezin, en nu maar hopen dat alle anderen die wereldwijd ongegrond gevangen zitten vrijgelaten worden... Want dat zijn er helaas een hopop.
Haar man is Amerikaan toch? Ik hoop dat ze daar naar toe kunnen, als ze dat willen. Geweldig dat ze vrij is in ieder geval. En eigenlijk gestoord dat we hier met zijn allen blij zitten te wezen dat ze vrij is... Ze had nooit vast moeten zitten.
Gelukkig, eindelijk! En nu hopen dat de wereld zich meer gaat bemoeien met dit soort onmenselijke praktijken en het een halt toe roept!
Nou ja, als de baas van 'de wereld' juist vooraan loopt met dit soort praktijken, dan vrees ik het ergste.