Hallo! Ik heb een vraagje, Zijn er meiden ide ervaring hebben met de nieuwe zwangerschaps test van predictor? Ik heb er net 1 gedaan en zie echt een heeeel licht vaag streepje... weet niet wat ik er van moet denken! Liefs
Hoi, ik heb er geen ervaring mee, maar wat ik om me heen hoor, en bij iedereen lees, is dat een streepje is een streepje, of het licht of donker is....dus dat zou betekenen...........,wacht t af, en test morgen of over een paar dagen nog een keertje!Heel veel succes ermee! groetjes vita
Is dat die je zoveel dagen eerder kunt doen? Daar heb ik namelijk veel negatieve verhalen over gelezen. Hij zou een licht streepje geven terwijl ze niet zwanger waren.
Het is de test die echt net nieuw in de winkel licht.. Daar ben ik dus ook bang voor dat hoor je wel vaker dat het er een streepje staat maar toch negatief is!
Ik heb zelf geen ervaring met deze test, maar ik heb wel gelezen dat er vaak een vals positieve uitslag naar voren komt. Heb je ruim voor je NOD getest? Want anders kun je beter nog een paar dagen wachten, dan is de uitslag betrouwbaarder.
Als het de vroege predictor is dan zou ik maar heel voorzichtig zijn, want ik heb al meer dan 9 vals positieve testen voorbij zien komen op deze site (bij laten zien van zwangerschaps/ovulatietesten) Groetjes
vervelend als zoiets inderdaad niet blijkt te werken!!!ik hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent... gewoon over een paar dagen nog eens testen met een ander merk..
Nou heb vandaag weer getest en weer een heeel licht streepje echt zo licht!! wat moet ik hier nou van denken heb er een foto van gemaakt maar dat lukte niet echt! Omdat ik hem van zo dicht bij moest nemen! Ik zet hem er bij ook al is er weinig te zien!!... Weet niet wat ik moet denken! Test zondag nog een keer! en als ie dan niet donkerder is dan weet ik het niet meer!
Heb je weer met de Predictor getest? Eerlijk gezegd zie ik geen streepje, maar dat kan ook aan de foto liggen. Een heeeel licht streepje, dat niet donkerder wordt, lijkt mij een negatieve uitslag. Is het streepje roze of grijs/wit? Ik zou over twee dagen nog eens testen en dan met de digitale van CB of de testen van Kruidvat (twee voor 5). Die schijnen ook behoorlijk gevoelig te zijn.
Dan zou ik nog een paar dagen wachten en dan weer testen. HCG verdubbelt om de dag. Je zit nog voor je NOD, dat is eigenlijk te vroeg om te testen.