Het kado staat ingepakt, de taart staat in de oven en de slingers liggen klaar om te worden opgehangen. Morgen is het zover onze dochter wordt 2 jaar! Dat betekent voor ons ook dat wij een hele mijlpaal hebben bereikt. 2 jaar borstvoeding. De WHO norm hebben wij in de pocket!! Ondanks de zwangerschap blijft dochter vragen en na weken droogdrinken zijn er sinds vorige week weer wat druppels echt mamamelk te zien. We gaan dus richting tandem voeden! Ben trots op mijn kleine meisje dat ze blijft volhouden en hopelijk volgen er nog heel veel mooie momenten aan de borst
gefeliciteerd! natuurlijk met de verjaardag van je dochter, maar zeker ook met deze geweldige mijlpaal! hopelijk mag je nog een poos van het tandemvoeden genieten!
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Het was een heerlijke dag gisteren! Dochter heeft genoten en wij nog meer. Aan het eind van de dag een heerlijke afsluiter <3 Even een momentje voor ons samen
Oh wat goed! Misschien een rare vraag maar krijg je veel rare commentaar?! Ik zit nu aan de 17 maanden en genieten er samen nog veel van, maar merk nu al dat sommige het raar vinden. Het interesseert me niet, want ik doe gewoon of ik hun raar vind. Maar was er gewoon benieuwd naar.