Hoi, Ik ben nieuwsgierig hoelang het bij jullie duurd(e) toen jullie zwanger raakte van je eerste of tweede etc kindje? Bij ons duurde het bij de eerste 3 maandjes,en nu zijn we een klein jaartje bezig maar niet echt intensief maar toch kun je zien dat het dan ook langer kan duren, Maar hoe is dat bij jullie? Groetjes
Bij me 1e ook maar 3 maandjes, maar toen was ik wel pas 26 en het was een andere partner. Bij me 2e nu zitten we al in ronde 22. Ben nu wel al 42, dus.... Groetjes en veel suc6! Marjo
ja sommigen termen ken ik denk nog niet hahaha of ik denk dat het wat anders is terwijl het niet zo is, sorry daarvoor maar wat zijn rondes,gewoon de maanden die je bezig bent,of is het wat anders?
Geeft niet meid! Gewoon vragen! Ja rondes zijn het aantal cyclussen(maanden) dat je al bezig bent. Wij zitten nu officieel in de MMM.(Medische Malle Molen) Groetjes Marjo
In de zomer van 2004 was het de eerste ronde raak ! Miskraam gehad bij 13 weken..... Na de curretage 1 ongi afgewacht en meteen weer 1e ronde raak ! Miskraam gehad bij 10 weken Na de curretage (inmiddels januari 2005) i ongi afgewacht en..... weer meteen raak ! Op 17-11-2005 is mijn Soufian geboren. Liefs Ilja
De eerste was niet gepland door de pil heen zwanger geraakt. Bij de 2e in ronde 6 3e ronde 2 helaas MK daarna ronde 1 direct raak. xxx jet
Bij de eerste (toen was ik 25)...binnen 3 rondes raak....de 2e geen idee zit nu in ronde 6 en ben nu 30.
Lijkt me best frustrerend om elke maand toch weer ongesteld te worden,terwijl je zo graag zwanger wilt worden,en al een tijdje bezig bent