spannende tijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gekkenhuis, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

26 aug 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Hallo dames,

ik ben een lange tijd weg geweest en het is wel een rit geweest.
    In mijn voorgaande berichten kan je lezen wat een gedoe ik heb gehad met mijn huisarts. Nu mocht ik eindelijk naar het ziekenhuis en ben ik nu bij de gynaecoloog. Alle testen gedaan en gelukkig zit ik hormonaal helemaal goed in elkaar. Naar aanleiding van mijn verhaal en verleden vond hij wel dat er lang was gewacht met de doorverwijzing. De conclusie van het verhaal was dat mijn hersenstam schijnbaar niet naar behoren werkt waardoor mijn cyclus niet regelmatig is en waardoor ik ook regelmatig geen eisprong heb. Nu zitten we in de eerste ronde met clomid. Vandaag laatste controle gehad en er is een eisprong geweest. Dus als het een beetje mee zit kan ik eind deze maand een positieve test vast houden.
    Dinsdag moet ik nog bloedprikken en over 2 weken een afspraak als ik weer ongesteld ben. Mocht de ongesteldheid uitblijven en ik heb een positieve test dan kan ik het nog 3 weken uitstellen voordat er een controle komt. Ik vind het zo spannend! na al het gedoe nu eindelijk schot in de zaak. Hopelijk straks goed nieuws!!!!
    ik moest dit even aan jullie kwijt. sorry voor het lange verhaal.

Deel Deze Pagina