Weer een vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Partyrocker, Feb 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoii,

Ben misschien heel stom bezig hoor, maar maak me steeds zo druk..
    Afgelopen donderdag naar de gyn geweest voor een echo en alles zag er mooi uit, vruchtje groeide precies op schema 6wk6dagen en was een mooie hartslag te zien. Het zag er volgens de gyn. uit als een mooie gezonde zwangerschap en lag met alles precies op het gemiddelde (kan ook kloppen, heb precies een cyclus van 28 dagen en weet dus ook precies wanneer mijn ei was).

Maar De volgende ochtend had ik weer wat bloedverlies met het afvegen na plassen.
    Nu heb ik dat beetje bloedverlies al sinds ongv. 4.5 week zwangerschap en bleek uiteindelijk ook een blaasontsteking te hebben, waardoor waarschijnlijk het bloedverlies was ontstaan, nu heb ik daar al 2 kuren voor gehad en het leek erop dat het zo goed als over was tot donderdag dan.

Nu heb ik ook nogsteeds dat vervelende trekkende gevoel onderin mn buik (weer rechts, dan links) en soms ook steken. Ik ging er eerst vanuit dat de blaasontsteking terug was dus probeer nu veel te drinken en heb cranberrytabletten, maar maak me toch best zorgen aangezien ik hier zoveel verhalen lees van een kloppend hartje wat uiteindelijk dan toch bij wijze van spreken dezelfde dag nog eindigt in een miskraam.

Kan ik er eerder vanuit gaan dat het een blaasontsteking is of toch eerder van het ergste? Het bloedverlies is trouwens, lichtroze tussen de afscheiding en alleen met het afvegen na het plassen, soms ligt er ook een beetje lichtroze in de wc, maar dat heb ik al een week niet meer gehad ofzo.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Dnze22,

een miskraam gaat over het algemeen gepaard met veel bloedverlies na een periode van rozige/bruine afscheiding. Jij hebt dit al wel een tijdej mét een goede echo, dus ik denk dat het bij jou meer ligt aan óf een blaasontsteking óf een erosieve baarmoedermond. Dus een baarmoedermond die gauw bloed door een kleine irritatie (drukverhoging, gemeenschap ed). Ik zou me proberen niet te druk te maken. De pijntjes die je voelt klinken als echte groeipijnen, dus ook dat klinkt niet raar. Ik kan je natuurlijk nooit garantie geven, maar het klinkt redelijk onschuldig allemaal.

Groetjes Brigitte

Share This Page