Hey meiden. Na een menstruatie van 16 dagen afgelopen maandag toch maar naar de huisarts geweest. Vond het deze maand een hele rare cyclus en heeft me doorgestuurd voor een inwendige echo. Kon daar gister al terecht. Heb nu dus de binnenkant van mijn buikje gezien. Alles zag er netjes uit en mn slijmvlies ligt al te wachten op een eitje. mn rechter eierstok lag allemaal te vervelen en die is dus uitvoerig bekeken. En wat denk je? Blijken er deze ronde 2 eitjes klaar te liggen om te springen! En we zitten ongeveer nog een week voor de eisprong, dus hebben alle kans deze maand. Wilde het ff kwijt. Ben heel happy momenteel ondanks de zeurende pijn. Meer meiden misschien met deze klachten? Groetjes Marjan
Hoi Marjan, Vorige cyclus en deze cyclus ook weer heb ik ook erge last gehad van mijn eiesrtokken. Het is een krampachtige soort doffe pijn. Als je broek iets te strak zit doet dit al pijn en is heel ongemakkelijk. Bij het fietsen als je over een bobbel gaat doet het ook pijn en bij het zitten. Als je moet plassen. Nog doorgaan met opsommen?.... dacht ook 'hey, misschien heb ik wel 2 eitjes?'...... Wat voor pijn had jij dan? Flink klussen heh deze week?! Liefs Vanilia
Hey, Net alsof er iets klem zit. en ja de broek doet zeer en gooi die momenteel al gauw los als ik thuis kom, ook hobbels in de weg doen zeer. Huisarts zei dat ik er deze maand niet op moet rekenen omdat ik al op dag 17 van cyclus zat toen ik bij haar kwam,,maar volgens die vrouw die de echo deed duurde het ongeveer nog een week. Eitjes waren 1,3 en 1,6cm. Dus cyclus is deze ronde zo'n 10 dagen langer als normaal. En zijn gister al aan het klussen geslagen Haha nu morgen pas weer, was beter zei die vrouw ( om de 2 a 3 dagen) Was eigenlijk wel bang voor slecht nieuws gister. Vriendin had ongeveer hetzelfde en bleek een cyste te hebben mar is nu 12 weken zwanger van een tweeling via IVF. Groetjes
oh das erg prettig dat jullie ook pijntjes hebben. Wou vandaag al gaan navragen wat het is. Had telkens de angst dat ik weer mijn periode kreeg en rende al telkens naar de wc. Is wel vervelend dat gevoel aangezien je het met lopen merkt en fietsen e.d. Nou jullie weten wat ik bedoel. Ik wist dus niet dat het betekende dat het je eitjes waren. Nou weer wat geleerd. Wat ik wel nog wil vragen is...blijft dit de hele maand zo? Heb dit nog nooit gehad deze krampjes na mijn NOD dus vandaar. |Groetjes Kim
Hoi Kim, Ik had er voorheen ook niet zo'n last van hoor. Vlak na het stoppen met de pil heb ik wel een paar keer mijn ei gevoeld, beetje kramperige pijn. Daarna een paar maanden niks. En nu deze en afgelopen cyclus een erg irritante pijn. Alsof je buik is opgezwollen en je broek te strak is. En inderdaad pijn bij het zitten en dat soort dingen. Ik weet natuurlijk niet of dit gelijk liep met de daadwerkelijke eisprong. Maar was wel in mijn 'vruchtbare'periode. Laten we gewoon hopen op een goede afloop . Enne bij mij verdwijnt het meestal na een dagje of 2. Vanilia
Schijnt volgens mijn banner ( als die klopt) dat ik bijna vruchtbaar ben en hebben aardig geklust gister dus misschien nu eens bingo. De eerste keer dat ik het voel dus dat kan een goed teken zijn. ( of niet) Moet het maar afwachten. Misschien door die pijntjes ben ik al vruchtbaar. We zien het eind van de maand wel weer. Groetjes
Hoi, Ben blij te horen dat ik gelukkig niet de enige ben. Wij zitten vol spanning op mn eitjes(in dit geval) te wachten en klussen om de dag. Hopen echt dat het deze maand raak is. Weet alleen niet zeker of bij iedereen die van die klachten heeft, het aan de eitjes ligt, maar bij mij is dat in elk geval bewezen met een inwendige echo. Groetjes marjan P.s. van mn banner klopt deze maand niets!
Ik heb die pijn ook altijd. Dan weer rechts, dan weer links. het wisseld elkaar af. Ik weet dat mijn moeder dit ook altijd had. Heb voor de grap drie cyclussen getest met ovulatietesten en tijdens die pijn waren het positieve testen! Heb er soms 1 dag last van en nu alweer twee dagen! Liefs Knollie
hey knollie Dan heb jij nog geluk, ik heb het inmiddels al ruim 2 weken en dacht afgelopen nacht echt even dat ik dood zou gaan van de pijn. Voel het nu nog wel maar afgelopen nacht was wel heel erg. Vandaag h.a. nog even gesproken, mijn mannetje mag as week brief komen halen om zijn sperma te laten testen, omdat het ook bij ons allemaal niet zo soepel verloopt. En tot die tijd klussen we gewoon om de dag zolang ik die pijn nog voel. Neem namelijk aan dat die weg zal gaan zodra ik mij eisprong heb gehad. Groetjes Marjan P.s.van banner klopt deze maand helemaal niets
Hoi Marjan, Bij mij is de pijn altijd weg na de eisprong. 2 weken is wel erg lang. Wat zegt de huisarts van jouw pijn? Liefs Knollie
Ze zei alleen dat mijn eierstok heel actief was en dat het 2 eitjes waren. Mijn buikpijn is nu redelijk weg dus ga er vanuit dat ik mijn eisprong heb gehad. Kan uit mijn temperatuurkaartje niets op maken deze ronde. Zal hem erbij plaatsen, misschien dat iemand anders het weet. Groetjes Marjan [/img][img=http://img135.imageshack.us/img135/8526/kaartjeaprilrg1.th.png]
Hey meiden, Heb eindelijk mijn eisprong gehad en ben nu dus ook van mijn buikpijn af. Het wchten is nu weer begonnen.