hallo allemaal ik heb een vraagje ik ben 8 april ongesteld geweest normaal zou ik vorige week woesdag/donderdag ongesteld hebben moeten worden maar nix donderdag natuulrijk meteen een test gedaan nee niet zwanger zaterdag middag ging ik naar de wc en toen had ik wat bloedverlies niet echt het rode bloed ma gewoon wat donkerder ik dacht mmm toch ongesteld maar het zette niet door en nu vandaag dinsdag is het nog steeds niet doorgezet af en toe een klein puntje donker bruin slijm zal ik ma zeggen maar voor de rest nix heb verder ook geen last van mn rug en onderbuik wat ik normaal ook wel heb heb nu wel sinds halve week al weer last van mn borsten ma dat heb ik normaal voor mijn periode ook. zou het kunnen dat ik er te veel mee bezig ben dat het daarom niet doorzet of zou ik zwanger zijn? en wanneer zou ik weer kunnen testen? hoop graag op reactie want ik weet het niet we zijn nu 4 maanden bezig dus het zou wel super zijn als het zo snel raak zou zijn! groetjes wen
Hallo, Als je vorige week een test heb gedaan dan zou je nu wel al weer een test kunnen doen... Ik weet niet of je nog 1 hebt liggen... Maar het zou kunnen! Ik hoop het voor je! SUCCES
hij is altijd wel ongeveer precies kan een dag of wat inzitten maar niet meer als 2 dagen en ja ik heb nog een testje liggen ma van de ene kant ben ik ook wel bang dat ook die weer negatief is
ben net naar de wc geweest ma moet toch al wat vaker plassen dus ga dadelijk de gok wagen duimen jullie mee? ik laat strax ff wat weten thanx
helaas niet zwanger geeft de test weer aan ik snap het niet hoor zou ik er dan toch te veel mee bezig zijn? kan het ook zo zijn dat ik net voor ik ongesteld moest worden bevrucht ben of is dat dom om te denken dat ik daarom misschien die kleine bloeding heb gehad maar het niet doorzet en dat het daarom nog niet zichbaar is wat ik ook raar vind bij mij komt meteen de streep op de test niet zwanger en dan kleurd pas het andere venster of hoort dat zo? nou ja we wachten maar gewoon weer af grrrr frustrerend hoor
Haaiii! Balen meid! Het kan indd zijn dat je net je eisprong hebt gehad... (doordat je missc een nog niet regelmatige cylus hebt) En dat met die test hoort zo... Afwachten dus nog maar even.. Het lichaam kan erg raar zijn hoor! Liefs
uhmja ik denk nu zou ik me verteld hebben en pas morgen of donderdag mijn 1ste ongesteldheiddag hebben als dat zo zou zijn hoe kan t dan dat ik zaterdag een beetje verlies heb gehad? ohhhhh ik snap er ook echt nix van en overal zie je zwangere meiden/vrouwen mijn vriendin van de week een tweeling gekregen mijn neef zijn vriendin meteen raak na stoppen pil is nu 14 weken mijn betse vriendin vertelde van de week ik ben zwanger vandaag echo gehad is 9 en half week en die is zwanger en die ook en die ook al en ik uhmmmm weet t niet poehhh ik wist niet dat ik me er zo druk over zou maken hoor mijn vriend zecht ook je maakt je veel te druk misschien blijft je ongi daarom wel weg. ach ja wij vrouwen willen misschien wel te graag srry voor het geklaag maar wil t gewoon ff kwijt want wij zijn ook bezig ma kan t tegen niemand zeggen en als ze tegen mij vertellen ik ben zwanger moet je blij zijn voor de ander is wel moeilijk soms hoor terwijl we nog helemaal niet lang bezig zijn maar toch hihi! bedankt voor het lezende oog haha
Geeft niks meid! Vrienden van ons waren ook in 1 keer zwanger Mijn beste vriendin ook vandaag met haar mee naar verloskundige hartje gehoord ze is nu 24 weken en ik gun het haar ook wel van harte maar waarom zij in 1 x en wij na anderhalf jaar nog niet! Pff naja onze tijd komt vast ook nog wel!
Hoi meiden, hier nog 1 in onzekerheid..heb een aantal weken geleden mijn implanon laten verwijderen,en volgens mijn berekening ben ik morgen pas overtijd. Natuurlijk heeft deze dame geen geduld en vandaag test gedaan...negatief...heb halverwege m'n cyclus erge buikpuin gehad,heel plotseling,naar bed gegaan, en de volgende morgen was het nagenoeg over,verder niks gevoeld. Nu heb ik wel sinds een paar dagen last van kortademigheid,en heel erg moe....over 2 dagen weer testen...