Zo erg...

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

#1 mama van 2 meiden, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2009
    Aangezien ik hier vaak schrijf, plaats ik t maar hier.
    Weet dat er ergere dingen op de wereld zijn, maar ben er ondersteboven van dus even van me afschrijven.

Ik ging rond 17.45u nog ff met Iris naar de supermarkt op de fiets.
    Buiten gekomen; fiets weg (wel op slot gedaan).
    Ik vind t zo erg, ze moeten me met haar bezig hebben gezien en snel de fiets hebben gepakt toen ik binnen was.
    Ben alles kwijt; fietsstoeltje en scherm, buggydrager, fietstassen met daarin de regentunnel, een aantal kleertjes van Iris, nieuwe jas Iris, mijn vest en sleutels van m'n werk.

Vind t zo erg; kan er gewoon niet over uit!! Stond ik daar met de kleine...ik kon wel janken :(

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ooh wat er voor je! Snap niet dat mensen niet gewoon van de spullen van anderen af kunnen blijven!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ach ik kan me je jankgevoel helemaal voorstellen..
    Mensen hebben van andermans spullen af te blijven! Zo erg dat dit soort dingen gebeuren!
    Echt heel rot meid, dat je al je spullen kwijt bent.
    Dit zal ws nog wel even blijven hangen, probeer maar naar je dochter te kijken en blij te worden van haar!

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    wat ongelofelijk klote zeg! sta je daar met je kind.... meteen aangifte doen morgen en je gal spuwen, dat lucht op.
    het zijn ook nog eens dure spullen ook, hoe kunnen ze!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een schoften zeg! Kan me voorstellen dat je enorm baalt

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    o meid, dat is balen zeg!!!
    Dat mensen dat doen he, onbegrijpelijk!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jeetje zeg! Dat is wel heel ernstig. Woon je in een stad? Of in een dorp?

Ik zet mijn fiets voor langere tijd altijd ergens aan vast. Maar bij een supermarkt staat ie ook gewoon los, dus kunnen ze hem weghalen... Maar dat is me zelfs in Amsterdam nog nooit overkomen.

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Blegh wat n mensen. Vooral n fiets met zitje! Wie weet hoe ver je van je huis af bent (hopelijk niet al te ver?) En dan sta je daar met je uk. Geen kinderwagen bij, boodschappen gekocht.
    Egoistisch gespuis (om het netjes te houden...ik denk een heelander woord ;) ). En dan idd nog de financiele schade. Want fietsen en stoeltjes etc zijn niet goedkoop!

9. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Ongelofelijk zeg!! Kan hier zó boos om worden! Kan het me voorstellen hoe je je voelde/voelt.

Maar ik zou morgen ff de supermarkt bellen, misschien hebben ze camera's op die plek hangen. Je weet maar nooit.....

10. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Jeetje wat erg zeg!!! ik had ook zeker gaan staan janken heeft iemand je nog geholpen? Ik hoop dat je je fiets verzekerd had dat scheelt dan in iedergeval in de kosten maar het blijft kl*te want je moet nu toch op pad voor nieuwe spullen. Zeker aangifte doen!!
    succes en sterkte

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oh wat erg zeg.
    Hebben jullie een memobord bij de supermarkt zou ik een oproepje plaatsen of iemand wat gezien heeft???

12. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    :x potverdorrie!! Wat een ellende!! Sta je dan!!

Gemeen hoor!! Inderdaad even navraag doen i.v.m. camerabeelden, je weet nooit!

Sterkte met regelen en nieuwe aanschaf.

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    #13 L78, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    He bah...dat is klote! Niet alleen het idee van iemand die gewoon aan jouw spullen zit en steelt, maar ook dat je nu al die spullen kwijt bent. Rot voor je!

14. mama van 2 meiden

Bedankt voor de lieve reacties....

Fiets was niet verzekerd; was 2de hands dus relatief erg duur om te verzekeren.
    Ik heb t gelijk bij de winkel nagevraagd (doe daar altijd m'n boodschappen) en er hangen wel camera's, maar die stonden naar binnen (op de kassa's en uitgang) gericht. Er is daar vandaagh veel gestolen en dit was ook al de 3e fiets.

Ik woon vrij dichtbij dus kon gewoon met de kleine naar huis lopen.
    Nou ja...heb alles gedaan; via internet aangifte, de wijkagent gemaild en ben al via MP op zoek naar een nieuwe fiets. Besefte me opeens dat daar natuurlijk ook gestolen fietsen worden aangeboden....bizar

15. mama van 2 meiden

Oh...mijn moeder heeft trouwens aangeboden een nieuwe fiets met fietsstoeltje voor me te kopen....wat moet je toch zonder moeder....

16. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Lief van je moeder!
    Wat rot dat ze je fiets hebben gestolen, baal er maar even goed van. En inderdaad 2de hands fiets is niet interessant meer om te verzekeren, pff. Hopelijk komt je fiets nog boven water (maar het zal niet ben ik bang...)

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ach wat lief van je moeder!! Ik zou marktplaats nog wel even in de gaten houden misschien word hij daar wel aangeboden.

Deel Deze Pagina