Weer een wasmachinevraag (m.b.t defect)

Discussie in 'De lounge' gestart door Islah, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Gisteren kwam ik er achter dat onze wasmachine (al na 3 jaar) het heeft begeven, helaas.
    Nou ja, hij doet wel alles maar het enige is dat het water niet meer verwarmt. Het wassen zelf en centrifugeren lukt dus nog gewoon. Een beetje op internet zoeken leverde op dat het naar alle waarschijnlijk het verwarmingselement is. Dat zou zo'n 100 euro kosten om te laten repareren.
    Nu is het een Indesit en helaas zijn de reviews over deze machines niet zo goed, veel mensen klagen over een kapotte Indesit en dat steeds het ene na het andere onderdeel vervangen/gerepareerd moet worden. Vraag me af of zo'n verwarmingselement vervangen wel zin heeft, als vlak daarna misschien wel weer iets anders kapot is.

Voorlopig was ik maar even met de hand en laat ik de centrifuge van de machine het wringwerk doen, tot ik een keuze heb gemaakt om deze te laten repareren of voor een ander te gaan. Wat zouden jullie doen?

2. blub29

blub29 Actief lid

14 jan 2014
    109
    0
    0
    Als je man handig is heb je voor twee tientjes er een nieuwe inzitten hebben wij ook gedaan inmiddels draait ie al weer twee jaar

3. Islah

Islah Niet meer actief

Dat is hij helaas niet.

4. blub29

blub29 Actief lid

14 jan 2014
    109
    0
    0
    Het zit gewoon vast met een soort stekkertjes als je ff op google kijkt heeft mijn man ook gedaan weet niet waar je woont ?

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ik stuur je wel even een pb.

Deel Deze Pagina