Hoi Dames, Ik heb een tijdje terug iets van deze site overgekocht van een ander lid. Ik had het vertrouwen dat het pakketje bij mij zou aankomen maar op de dag van vandaag nog niks gezien of gehoord. Toen ze het geld had ontvangen zei ze me via de mail dat ze het de volgende dag op de post zou doen. De volgende dag had ze gemaild dat ik het snel zou binnen krijgen want ze was naar het postkantoor geweest. Maar een week later had ik nog niks :x ... dus ik gemaild zei ze me dat ze het wel had verstuurd dus het zou aankomen! Ik heb toen de postbode een keer gevraagd hoe dat zat en hij zei dat het eigenlijk de dag erna al geleverd had moeten zijn, en hij vroeg me bij haar een barcode te vragen. Toen ik haar dat mailde zei ze me dat haar vriend de auto had waar die barcode in zat en dat ze me over 2 uurtjes zou mailen ... Nou dit was dus 1,5 week terug! Ik ben ontzettend boos en ze antwoord mijn mailtjes ook niet meer. Wat zouden jullie nu doen (ook al kun je niet veel doen)??
Is ze hier nog online geweest? Het zou natuurlijk kunnen, al is dat vaak niet het geval, dat haar internet eruit ligt en dat ze je niet terug kan mailen.. Als ze hier nog online is geweest is dat natuurlijk uitgesloten..
je kan wel veel doen je hebt een site voor zulke dingen daar kan je je verhaal kwijt.. ook kan je aangifte doen bij de politie dat je geld heb overgemaakt voor een pakketj dat je zou krijgen en tot op heden nog niet hebt gehad en dat je aangifte wilt doen voor diefstal van je geld.. als je wilt kan je mij pben dan kan je ik je doorverwijzen naar de site.. succes meissie ik kan je ook meer vertellen wat te doen vind het schandalig dat er mensen zijn die zulke dingen ook durven te doen via een forum bah...
Dat vind ik wel meteen heel erg overdreven.. Misschien zijn ze wel op vakantie, is er iets met een kindje gebeurd wat in het ziekenhuis ligt, of zoals ik net al zei; ligt het internet eruit..
Was ze al lang lid hier op het forum? Kan zijn dat ze mensen wil oplichten en daarvoor even een account heeft aangemaakt. Ik hoop voor je dat het alsnog goed komt, maar dat je niet iedereen zomaar moet vertrouwen, dat blijkt wel weer. Gaat het om veel geld als ik vragen mag?
Ja er kan heel veel zijn , maar dat pakje had er natuurlijk al lang moeten zijn als ze hem heeft verstuurd wanneer ze zegt dat ze dat heeft gedaan ! Zou gewoon door blijven mailen.. Misschien kunnen de mods checken wanneer ze hier voort laatst online is geweest?!
ja inderdaad de moderators even vragen wanneer ze voor het laatst online is geweest, en kijken of je je geld nog kan storneren.
Hoi Dames, Bedankt voor jullie reacties! Jah, ze is wel nog online geweest nadat ik haar gemaild had :x ... maar heeft me niet meer teruggemaild. Volgens mij verkoopt ze wel meer dingen hier op het forum, tenminste die indruk kreeg ik toenertijd in haar topic. Daarom twijfel ik ook of ze het gewoon niet verstuurt heeft en het geld voor zichzelf heeft gehouden, of het pakketje is echt verloren gegaan met de post ... MAAR dan moet ze een barcode hebben op zijn minst zodat de TNT het terug kan vinden. Maar hier wil ze me niet over terug mailen, dus ze doet ook niet echt haar best om die indruk te geven dat het haar wat uitmaakt. Het ging om een apparaat voor 30,- en 6,75 verzendkosten. Er is inmiddels al een melding gemaakt bij de moderators dus ik hoop dat het wat uitmaakt! Ik had mijn bank al gebeld en elke transactie die je zelf overboekt kun je niet terugboeken Ik wil graag de site weten jah! Bedankt nogmaals voor jullie reacties *knuf*
als het zoek is geraakt bij de post dan zou zij zo netjes moeten zijn om je je geld terug te geven, het klopt sowieso niet dat je die barcode niet hebt gekregen van haar!
Ik heb laatst ook een pakketje naar iemand vna hier verstuurd, maar ook geen barcode gekregen. Gelukkig is het allemaal goed gegaan, want ik zou me ook rot voelen als het niet aan zou komen.. Maar heel vervelend, ik hoop dat ze snel even contact met je op neemt om het probleem op te lossen.
Je krijgt altijd een barcode. Dat staat op een bonnetje die eruit ziet als een kassa/pinbon. Veel mensen weten dit niet volgens mij. De eerste keer heb ik die bon ook weggegooid en vroeg mijn man me vervolgens om een barcode. Uuuuuh? Die bon dus... Is het iemand die veel posts heeft? En hier dus vaak komt? Dan zijn ze vaak wel te achterhalen via bevallingsforums en dergelijke. Bijna altijd wel iemand die die gene op hyves heeft etc.
Hallo, Als je een pakketpost verzend (vanaf 6,75) dan krijg je altijd een bonnetje van betaling en een soort barcode staat erop (dat is je bewijs van verzending). Toen ik haar dit via de mail vroeg (1,5 week nadat het pakketje allang binnen moest zijn bij mij) zei ze dat het in de auto lag en dat ze me voor 11 uur zou mailen, want haar vriend had de auto waar het in lag en die zou dan al terug zijn. Op dit mailtje wacht ik dus nog steeds, hierna heeft ze me niet meer gemaild :x Daarna heb ik haar nog 2 of 3x gemaild maar nog geen reactie van haar gekregen. Terwijl ze erna wel nog online is geweest! Ze post vaker hier op dit forum en ze heeft ook meerdere advertenties geopend om haar spullen op dit forum te verkopen. Ik baal er gewoon ontzettend van dat dit soort mensen er zijn!!
wat aso meid, ik hoop idd dat dit een misverstand is en dat ze snel contact met je opneemt... want als ze het vaker doet en paar keer zo 30 euro en verzendkosten int dan ben je op een valse manier zo rijk he bah meid
O ik wist ook niet dat je een barcode kreeg, dat is een goede tip voor het vervolg oko voor mezelf ! Wist ik dus echt niet. Als diegene hier nog post, dan kun je haar hier ook aanspreken toch? Wat vinden de moderators ervan???? Kan me indenken dat je pissig bent zou ik ook zijn als ik bijna 40 euro kwijt zou zijn terwijl ik niets had ontvangen!
Hai! Ik ben via marktplaats eens opgelicht voor een wii-fit ik had 50 euro overgemaakt en ik kreeg niets, ik ging googlen op de naam en kwam op kopersbelangen.nl daar hebben ze me geholpen en ik heb mijn geld terug gekregen! ze kunnen daar via het ip adres (via het emailadres) het juiste adres terugvinden en sturen ook mails naar die persoon!.
Meid wat doe jij dat discreet zeg. Ik had allang een topic aangemaakt met: truusje, ik mail je, misschien heb je een ander mailadres maar ik heb je pakket nog niet binnnen! Reageer even! Dan weet meteen het halve forum het. Niet netjes, maar ok. Petje af voor de netheid waarmee je hiermee omgaat!
nou maar dan trapt niemand er meer in!!! als ze bekend word wie weet zijn der meer mensen die er in zijn getrapt of erin trappen