Komende week goedkope fotoshoot omgeving Enschede

Discussion in 'Baby en dreumes' started by 01Patricia, Feb 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    #1 01Patricia, Feb 21, 2014
    Last edited: Feb 21, 2014
    Hoi mama's en papa's,
    Komende week (woensdag) moet ik voor een opdracht naar Enschede. Dit is voor mij meer dan twee uur rijden en daarom zou ik graag wat leuke dingen erbij doen. Toen kwam hetvolgende idee en wellicht vindt iemand het leuk:

Ik ben beginnend fotograaf en heb me de afgelopen maanden ontwikkelt in met name het fotograferen van babymeisjes (newborn tot 8 maanden). Wie vindt het leuk om foto s te laten maken van zijn of haar meisje? Het kost 25 euro en daarvoor krijg je 4 bewerkte foto's. Daarnaast bewerk ik (als er nog meer mooie zijn) meer foto's en deze zijn per bestand voor €7,50 te bestellen.

Op deze manier hoop ik mijn portfolio te vullen, ervaring op te doen en anderen mooie foto's te kunnen geven!

Als je interesse hebt hoor ik het graag - stuur me een PB en dan reageer ik daar zo snel mogelijk op!

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    2,294
    0
    0
    Jammer dat ik woensdag aan het werken ben.

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Euh. Heel flauw misschien maat je mag geen reclame maken hier

4. stayfunny

stayfunny Actief lid

Jan 25, 2012
    134
    0
    0
    Ook beetje vreemd dat je specifiek baby meisjes wilt fotograferen trouwens..

5. 01Patricia

01Patricia Actief lid

Jun 16, 2012
    463
    1
    16
    Oh, het was niet mijn bedoeling om reclame te maken..wilde gewoon een leuke activiteit plannen en meer uit mijn dag halen :)

Dat ik specifiek meisjes doe is omdat ik allerlei acessoires heb voor meisjes en niets voor jongens nog.

Share This Page