Hoi mama's en papa's, Komende week (woensdag) moet ik voor een opdracht naar Enschede. Dit is voor mij meer dan twee uur rijden en daarom zou ik graag wat leuke dingen erbij doen. Toen kwam hetvolgende idee en wellicht vindt iemand het leuk: Ik ben beginnend fotograaf en heb me de afgelopen maanden ontwikkelt in met name het fotograferen van babymeisjes (newborn tot 8 maanden). Wie vindt het leuk om foto s te laten maken van zijn of haar meisje? Het kost 25 euro en daarvoor krijg je 4 bewerkte foto's. Daarnaast bewerk ik (als er nog meer mooie zijn) meer foto's en deze zijn per bestand voor 7,50 te bestellen. Op deze manier hoop ik mijn portfolio te vullen, ervaring op te doen en anderen mooie foto's te kunnen geven! Als je interesse hebt hoor ik het graag - stuur me een PB en dan reageer ik daar zo snel mogelijk op!
Oh, het was niet mijn bedoeling om reclame te maken..wilde gewoon een leuke activiteit plannen en meer uit mijn dag halen Dat ik specifiek meisjes doe is omdat ik allerlei acessoires heb voor meisjes en niets voor jongens nog.