ja hoor heb ik weer sta ik net even te douchen kom ik terug heb ik geen Skype en outlook meer, omdat die kat zo nodig met z,n dikke kont op mijn computer moest zitten ZUCHT :x nou makkelijk toch even opnieuw aanmelden en klaar, dus niet wachtwoord is fout volgens hun. en ik weet het antwoord op de vraag niet meer #$*&%!?^@ zooooooooooooooo balen :x :x :x ter herplaatsing een kat die graag op de computer ligt
Sorry sneeuwpop, vind het echt wel vervelend voor je maar de manier waarop je het schreef maakte me aan het lachen!
je Skype dan ook en facebook? heb niks meer nu net via de Phone nog een mailtje binnen gekregen na 3uur van verzenden maar via comp kan ik echt niet inloggen, zouden we gehackt zijn???
bij mij doet hij het net weer skype doet het ook en facebook nooit uitgelegen kreeg een melding dat mogelijk mails weg zouden zijn en ik kon dus ook niet verder
Dat is echt rot ja!! Zulke katten heb ik ook. Kun je FB en skype niet mailen via het mailadres waarmee je ingeschreven staat en de situatie uitleggen? (zie de gezichten al voor me als ze het lezen)
En daarom mogen mijn katten niet met hun dikke billen over mijn toetsenbord zitten, liggen, lopen of wat dan ook doen zonder dat ik hysterisch tegen ze uitval Ze geven hier wel kopjes aan de muis, maar daar houdt het gelukkig verder mee op! Breng maar hier dat poezenmonsterbeest! Ik ben een kei in heropvoeden - je krijgt er wel aanrechtbengels voor terug!