Naast dat ik op mijn voeding let wil ik ook gaan bewegen. Dat is volgens mij de enige manier om mijn buikje enzo weg te krijgen. Ik vraag me alleen af welke sport hier nou het beste voor is. Wandelen, hardlopen of toch weer naar de sportschool? Oh ik heb trouwen helemaal geen dikke armen, maar het stuk van onder mijn oksels is zo kwabberig. Kan niet eens een shirtje zonder mouwen aan, want dan voel ik me zo dik. Wat kun je hier nou voor oefeningen voor doen?
Combi van cardio en krachttraining werkt toch vaak het beste. Of doe een combi van hardlopen en pilates, is ook aardig effectief.
hahaha ja leuk en dan midden in een woonwijk doen zullen de buren ook leuk vinden ik doe aan hardlopen en buikspieroefeningen. mijn buik is al platter, maar helemaal goed komen zie ik niet meer zitten haha buik is te dik geweest toen ik zwanger was
Kickboksen... Heb het een dik jaar gedaan minimaal 3x per week en ben nog nooit zo snel in vorm geweest qua spieren maar ook qua conditie...
Bodypump! Zo'n heerlijke les op de sportschool Echt gericht op alle lichaamsdelen qua spierkracht en dus strakker worden. Maar ik zou het niet als enige gaan doen, wel hardlopen erbij. Of spinning. Iets voor je algehele conditie en vetverbranding.
Maar hoe vaak per week moet je dat dan doen voor een beetje leuk resultaat? Ik heb net de sportschool opgezegd, haah...
Ik denk een sport die je leuk vind, als je hardlopen niet leuk vind zal je ook niet snel je best doen, als je paardrijden leuk vind zal je sneller je best doen. Paardrijden is voor mij ook echt een top sport, ik zet me altijd heel goed in en heb altijd op hoog niveau gereden!
Bodypump is inderdaad geweldig. Ik deed het een keer per week en zag daar echt al resultaat van. Wel daarnaast nog steps en hardlopen. Helaas heeft de sportschool waar ik nu zit, deze les niet en ik zie het verschil weer hoor, de flapjes en flupjes komen weer terug.