Prachtige dames hoor! En inderdaad leuk om eens gezichten te zien bij de nicknames. Ik plaats ook maar een paar, ik heb alleen geen foto's van mij alleen op de laptop, dus hier ben ik met Dennis. Veranderd ben ik niet sinds april (zijn de meest recente die ik voorhanden heb), nog steeds dezelfde 'ouwe taart' (want dat voel ik me bij al die jonge meiden hier ) van 41 en zonder make-up, want dat is niet een dagelijks ding voor mij; Voilà;
je bent wie je bent Kort,lang,dik,dun,nerd,punker enz enz. Ben geen fotomodel maar vind mezelf ook niet lelijk. Ja als ik een koortslip heb dan voel ik me lelijk hahaha
Dnze: Is echt niet nodig hoor!!! Ondertussen zie ik er niet meer zoooooo fleurig uit.... Zal ene posten van hoe ik NU uitzie!
@ninien: DANK JE WEL!!! Ik heb mijn sproetjes altijd enorm gehaat...Maar ik heb er met de jaren mee leren leven
dan doe ik ook maar even mee This is me Alleen nu wat langere haren, aangezien het een foto van een jaar oud is!
angela ziet er precies uit hoe ik dacht, wat grappig!!! brabbel, ik heb al eens een foto van jou gezien, je ziet er hartstikke leuk uit!! mams, whaha jij lijkt totaal niet op wat ik dacht, wat een verrassing.