Mooie meiden hoor!! Devil, jou blijf ik een bijzondere chick vinden om te zien!! Bloemm, mooie meid! Denise, nog steeds mooi.. En voor de rest gewoon zoveel mooie pure echte dames.
blond kort haar, beetje als mijn kapsel, zeker niet dit... maar ja kwam er door het september topic ook achter dat je best aardig kan zijn dus ik blijf mij vergissen zie je wel.
Lydia, hele leuke spontane meid lijk je mij! Mango, mooie ogen zeg.. Lovely, wow sexy pittig ding hoor! Milujem, jij hebt echt een lieve uitstraling.. Weet niet, leuk! Mams, knappe meid, mooie krullen ook. Angela, ik vond jou de vorige keer ook al zo een mooie meid. Ben wel benieuwd naar jouw haar donker wat vind jou echt een blond typetje zeg maar .. Oh update, ook erg leuk dat bruine haar, maar blond staat je nog beter vind ik. Maar sowieso, mooie chicka! Angie, helaas niet zo duidelijk. Volgens mij ook een hele leuke meid! Titara, jij bent echt een natural beauty volgens mij! Leuk juist die sproetjes. ECL, hele mooi ogen meid. Brenda, jij hebt op de eoa manier echt een gezicht die ik ergens van herken. Leuk, en die piercing staat jou ook leuk!
Wauw! Sneeuwwitje! Ik krijg mijn foto niet geupload, krijg telkens een foutmelding en moet 'de administrator informen' Heb een berichtje gestuurd naar 't beheer, misschien weten zij wat ik moet doen.. Daarna komt mijn foto!