Mooie foto's!! Trouwfoto's zijn inderdaad leuk. Dat speciale gevoel van toen komt toch weer even terug he als je die foto's ziet.
Ben nu niet thuis en heb alleen deze foto maar die is alweer van afgelopen september Niet dat ik veel veranderd ben hoor. Bekijk bijlage 250950
Gaat misschien niet om mij, maar zal er nog een keer 1 opzetten, die verwijder ik dan over een uur ofzo
Wow wat een boel knappe zp' ers zeg! Ik durf echt geen foto te posten, maar vind het wel leuk om jullie eens te zien. Sommigen had ik echt een hele andere voorstelling van. Grappig zeg!
Deze is zo'n 12 uur na de bevalling van mijn dochtertje Oh en nogmaals ben zo trots op mijn haar, vooral op deze foto
Dat dacht ik ook, maar heb het toch wel gedaan. Kom op mijn trek de stoute schoenen aan......nee hoor gewwoon doen waar jij je fijn bij voelt!
haha ja, aan de ene kant wat maakt het me uit, maar aan de andere kant.... ben ik gewoon een mietje En ik ben ook niet eens super bekend lid, dus voel ik ook minder druk Maar ik twijfel nog wel even verder (oh enne, je hebt echt mooi haar!!)