Haha! Zo voelde ik me dus ook al met m'n 41 jaren. Was ook van plan m'n foto's weer weg te halen maar ach... we worden allemaal een keertje oud toch hè. Het valt me ook op hoeveel meiden er geweldig uitzien, haren helemaal top, make-up tot in de puntjes verzorgd en prachtige fotoshoots! Wat ben ik dan maar een simpel vrouwke, denk ik dan.
Wauw schatten wat een prachtige foto's allemaal!! Heb hier een paar keer gelezen dat jullie je afvragen of de krullen 'uit' zijn omdat er amper krullen voorbij komen...Dus.... Hier een foto van mij met krulletjes xx
Kijk eigenlijk hoeveel nieuwschierige mensen er zijn hahahaha zijn wel heel veel mensen aan het spieken hihiih
Wooooow wat een knappe dames hier!!!! Haha ik ga nu zeker geen foto plaatsen...dat durf ik niet meer. Maar ik kijk lekker rond Erg leuk om te zien!
sorry, zie er niet uit naast al die mooie dames hier, en ik sta nooit normaal op een foto, ik spoor niet
Dames die niet durven; doe niet zo mal! Iedereen is prachtig, toch?! Jong of oud, dik of dun, perfect gestyled of een simpel vrouwke... Vind het leuk dat de complimenten over en weer vliegen maar jammer dat er een aantal dames zijn die echt knap genoemd worden. Vind iedereen even prachtig namelijk, maar doordat er een paar uitschieters bijzitten, durven anderen weer niet Oh, en ik doe niet mee, mijn gezicht is echt privé!