En dan vind je opeens acht foto's die 'wel kunnen' om te plaatsen.. Maar ik zal het bescheiden houden haha.. Eerste is van de entree bij een gala van school, de tweede is met m'n vriend in de Efteling, ongeveer een week geleden..
Zelfs dat gaat niet! Heb me vertilt ofzo, kan mn rechterschouder niet bewegen hahaha. Nogal kl*te met opstaan. Maarja wat wil je met een kleintje van 9 a 10 kilo onderhand die vandaag zo dwars was als je het maar kan hebben. Of er komt een griepje aan, of zn tandjes. En hij hoest ook nog eens lekker . Nee dan ben je blij als het bedtijd is.
Hè bah. Ik loop al maanden met een half verlamd been rond dus weet hoe k het is als je een kleintje hebt en jezelf niet goed kunt bewegen etc etc
Heeee wat leuk al die gezichten!! Sommige had ik al eens langs zien komen maar ook veel nieuwe, mooie dames zeg! En dat de menigte(waaronder ik) nou midden 20 is wil nog niet zeggen dat jullie oud zijn hoor! Vind de fotos van de "oudere" mamma's ook prachtig, zou hier niemand boven midden 30 schatten eigenlijk.
Ok, plaats ik ook een foto'tje, morgen haal ik 'm weer weg. Is van een paar jaar geleden, ik heb mijn haar nu wel anders, maar verder weinig veranderd (en ik houd nog steeds van wijntjes ): Bekijk bijlage 251178
Jammer dat ik paar foto's heb gemist oa van kippiekip en foxter! Ben erug benieuwd! Deze nog ff van fb gehaald, nu ga ik snel slapen!