@ BabaBergen: wat had je bij me verwacht dan? Ben heel benieuwd. had van jou al eens een foto gezien maar op je foto die je net hebt gepost heb je echt mooi haar zeg!
Mooie meiden hier, maar dat had ik al eens eerder gezien in een oud topic! Hot momma's hier Tullip jij bent echt totaaaaaaaaaaaaaaaaal anders dan ik dacht..zowieso donker haar! Pff bewijst maar weer, ik heb geen glazen bol haha!
Leuk, vond ik vorig jaar ook heel leuk om te zien! Ik met me prinses (foto word zo wel weer verwijderd)
Omdat we samen in een afvaltopic zaten dacht ik dat je aardig vol was En zie ik ineens een slanke meid ! Ja op die foto was mijn haar net geknipt, nu een week geleden, heb er 10cm af achter en 30 voor
hallo niet de mooiste qua licht , maar wel erg recent. (1 min. geleden hihi) zie dat je het in het topic erg slecht ziet.. zal nog een doen.. dit ben ik ook
Ik was ook niet erg dik ofzo. ik moest gewoon van mn zwangerschapskilootjes af... kom nooit meer bij dat topic... jij?
Ja stom hè dat ik dat dan dacht! Ja soms.... Wel grappig, door foto van mijzelf op te zoeken zie ik dat ik dus wel degelijk afgevallen ben,misschien niet in kilo's maar absoluut kwa lijf en gezicht!