Dankjewel voor de complimentjes hoef ik morgen niet chagrijnig te zijn dat er weer een jaartje bij is hahaha. Leuk om iedereen te zien trouwens
Hmm weet je ik krijg serieus tranen in mn ogen van alle complimenten die ik krijg....ben dat echt niet gewend. Ik ben gewend nagekeken te worden en opmerkingen te krijgen.....Er zijn ook weleens mensen die zeggen je hebt een mooi gezicht maaaaaar en dan komt het, en het is altijd ongevraagd dat maakt je zo onzeker, want ik zou dat bij een ander nooit doen!
Of er zijn er veel die zeggen ga maar afvallen dan lijk je meer op je zusje :s (die is dus slank zoals ik altijd was)
Hee nog gefeliciteerd met jullie zoontje. En je ziet er leuk uit, maar dat wist ik al via je profielfoto. Ik dacht alleen wel dat je ouder was.
Bij sommige was ik ook enorm benieuwd, zeker na de reacties die volgden... Moet zeggen dat ik ook niet heilig ben, mijn foto is ook alweer weg
Meid kop op! Dat je te zwaar bent wil niet zeggen dat je niet mooi bent he! Vollere vrouwen zijn ook mooi! Ik weeg ook wat kilo'tjes te veel , maar daarom niet minder mooi dan een slanke dame ( heeft trouwens jaren geduurd om zoiets uit mn mond te krijgen hoor , ik vond mezelf voorheen spuuglelijk omdat ik te zwaar ben ) Op de foto ben ik de middelste
Nee oke, maar goed ik weet hoe ik altijd was en als je in de spiegel kijkt en weet wat anderen over je zeggen, kom je in een soort spiraal en op een gegeven moment zie je het mooie niet meer...lastig te verwoorden.
Ja ik vind jou een mooie vrouw, je hebt een sexy uitstraling. Ik vind je wat voller, maar zeker niet dik!