zo jammer dat je zo over jezelf denkt hoor. Schoonheid zit vanbinnen en dat straal je uit, dat maakt of iemand mooi is of niet. Tenminste, dat vind ik... We hebben allemaal iets moois en zo mag je ook naar jezelf kijken.
Ik heb dit topic weer even doorgebladerd net en er zitten prachtige dames op zp, da's wel weer duidelijk! Ik wilde deze nog even plaatsen, afgelopen zaterdag is Dennis voor het eerst naar de kapper geweest (en mama gelijk ook maar even) en daarna is deze foto gemaakt waar we ongeveer 't zelfde bekkie op trekken, haha!; (En er wordt gezegd dat we op elkaar lijken.... )
Ik heb heeel veel pagina's bekeken van dit topic dus ik plaats zelf ook maar eens een foto.... Dit ben ik Bekijk bijlage 253868
Haha ik ben 24 Ik zie er nog heeel jong uit he, dat hoor ik vaker Oke nog 2 foto-tjes spammen samen met mn lekkere gekke ventje Bekijk bijlage 253872 Bekijk bijlage 253873
Ja dat is ook zo hoor. Ik bedoelde ook dat ik er zo fanatstisch uitzie dat iedereen hier verblind wordt door mijn schoonheid........ Nee joh gekheid. Normaal gesproken ben ik best tevreden maar nu even niet echt. Na de bevalling wil ik minstens 30 kg kwijt en misschien wel meer.
Heel herkenbaar, hihi . Ik ben ook 24 en krijg het ook vaak te horen, daarom was ik zo nieuwschierig naar jou leeftijd. Lief hoor die fotos met je knulletje!
ooo hahaha, herkenbaar hoor, ik was van onze dochter 25 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoe ik er nu tegen het einde uit zie.
Gelukkig, ik ben niet de enige dus die maatje olifant krijgt bij een zw. Nu noem ik jou geen olifant he.......maar mijzelf. Eerste zw 32 kg erbij.........weer 30 afgevallen Tweede zw op 26 weken stond de teller op +10... En toen ging het fout. Toen heb ik er nog minstens wat kg aangegeten en toen weer zwanger. Wat er nu aanzit....? Ik wil het niet weten. Ik kijk na de bevalling wel. Dan wordt dat mijn nieuwe doel.
Heb je ook goed meis! Zo ga ik het ook doen, ik was toen ik mijn man leerde kennen 60 kilo,maar ik rookte ook als een ketter en leefde snel en ongezond . Mijn ontbijt bestond uit een glas cola en een peuk of 3. Kwam later allemaal goed hoor Toen ik ging trouwen (sept 2012 woog ik 63).Januari 2011 gestopt met roken i.v.m kinderwens, en in november vorig jaar 74 kilo. Met kerst vorig jaar kwam ik erachter dat ik zwanger was dus daarna niet meer gewogen. De osteopaat had me vanaf dec vorig jaar niet meer gezien tot vorige week. Hij zei zo out of the blue dat ik mooi zwanger was en niks was aangekomen op mijn buik na natuurlijk. Na de zwangerschap zie ik het wel weer hoor, ga dan 3x per week lopen met mijn vriendin die ook zwangerschapskilo's kwijt moet! Tot die tijd gewoon een beetje opletten op wat je eet en vooral genieten van die kleine ukkepuk!
Ik noemde mezelf 'zeekoe' wahahaha....alleen was ik wel ondergewicht toen ik begon aan de zwangerschap. Voor mij was het heel veel, maar ik zat wel snel weer in een 'normaal' BMI.. Nu zit ik wel op een goed gewicht, als ik nu aankom wat ik toen ben aangekomen mag ik flink gaan trainen. Ziet er wel naar uit, echt inmiddels de eetlust van een bouwvakker, half bruin brood is niets meer.... Maf he wat het met je kan doen. Ach hou vertrouwen, je raakt ook al een boel kwijt door alleen te bevallen
Wat een leuke foto! Ik had me jou héél anders voorgesteld... (in ieder geval zónder slice of lemon in je mondhoek)...